ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۷۰۴ Xinhuan West Road, Zhangdian District, Zibo, Shandong, China
  • درباره ما : یک تامین کننده جهانی است که از محصولات نسوز ، سیستم ها و خدمات با کیفیت بالا استفاده می کند و برای فرآیندهای صنعتی با دمای بالا بیش از ۱۰۰۰ مورد ضروری است. ج. ما تخصص جهانی و منابع مواد خام چینی ، اهداف تهیه مواد نسوز با کیفیت بالا برای خدمت به آهن ، فولاد ، فلزات غیر آهنی ، سیمان ، شیشه ، زباله سوزها ، نیروگاه ، پتروشیمی و سایر صنایع شیمیایی را با هم ترکیب می کنیم.ما در حال استفاده کامل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده جهانی است که از محصولات نسوز ، سیستم ها و خدمات با کیفیت بالا استفاده می کند و برای فرآیندهای صنعتی با دمای بالا بیش از ۱۰۰۰ مورد ضروری است. ج. ما تخصص جهانی و منابع مواد خام چینی ، اهداف تهیه مواد نسوز با کیفیت بالا برای خدمت به آهن ، فولاد ، فلزات غیر آهنی ، سیمان ، شیشه ، زباله سوزها ، نیروگاه ، پتروشیمی و سایر صنایع شیمیایی را با هم ترکیب می کنیم.
    ما در حال استفاده کامل از مواد معدنی طبیعی غنی در مناطق مختلف هستیم و در حال راه اندازی دو کارخانه شعبه در چین هستیم. یکی از آنها در است ، محصولات اصلی مواد نسوز پایه آلومینا از جمله آجر خشت ، آجر آلومینا بالا ، آجر عایق و غیره. دوم در ، محصولات اصلی شامل محصولات منیزیم ، مانند آجر منیزیا است. آجر کربن منیزیت. سنگ معدن کروم منیزیت و غیره
    ما طیف گسترده ای از محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف صنعتی داریم. ظرفیت تولید سالانه نسوز در همه کارخانه های شعبه تا ۶۰۰۰۰ تن است ، حدود ۸۰٪ از کل محصولات به بازارهای خارجی صادر می شود. ما به تجهیزات پیشرفته تولید و تحقیق و توسعه مجهز هستیم. امکانات مجهز ، تحت آزمایش و آزمایش دقیق در هر مرحله از پردازش ، درک دقیق نیازهای مشتریان در سراسر جهان و طراحی ، تحویل ، ساخت و بازاریابی محصولات نسوز با کیفیت بالا توسط تیم ما.
    ما با تجربه تکنولوژی منحصر به فرد و شرایط عملیاتی ، محصولات نسوز پیشرفته و سفارشی تولید کرده ایم تا بتوانیم محصولات با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. ما آماده همکاری با کلیه مشتریان در داخل و خارج از کشور برای همکاری طولانی مدت و سودمند متقابل هستیم ، تا کاربران صنعتی جهانی بتوانند مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهند ، از همه اقشار جامعه راهنمایی در اینجا استقبال می کنند.

    بستن