ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷۷۷ Dajia Town Industrial Zone, Ninghai, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت واردات و صادرات ، آموزشی ویبولیتین یک تامین کننده حرفه ای متخصص در لوازم التحریر ، صنایع دستی و محصولات دفتری است. ما کارخانه های لوازم التحریر و صنایع دستی حرفه ای در نینگهای داریم کارخانه ما مساحت ۲۰۰۰ مترمربع را پوشش می دهد. . و ما از تأیید اعتبار سیستم کیفیت عبور کردیم.در حال حاضر تیم های عالی با تمرکز بر منابع ، توسعه و طراحی محصول ، کنترل کیفیت و بازرسی و تجارت هستند. ما یک سر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت واردات و صادرات ، آموزشی ویبولیتین یک تامین کننده حرفه ای متخصص در لوازم التحریر ، صنایع دستی و محصولات دفتری است. ما کارخانه های لوازم التحریر و صنایع دستی حرفه ای در نینگهای داریم کارخانه ما مساحت ۲۰۰۰ مترمربع را پوشش می دهد. . و ما از تأیید اعتبار سیستم کیفیت عبور کردیم.
    در حال حاضر تیم های عالی با تمرکز بر منابع ، توسعه و طراحی محصول ، کنترل کیفیت و بازرسی و تجارت هستند. ما یک سری محصولات نوآورانه از محصولات مدرسه و دفتر را ارائه می دهیم و به طور منظم به روز می کنیم. ما به طور مرتب بر محصولات با کیفیت اصرار داریم. ما بر روی محصول با کیفیت بالا ، خدمات عالی ، قیمت مناسب و تحویل به موقع برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود اصرار داریم. در حال حاضر ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر با مشتریان خارج از کشور بر اساس منافع متقابل هستیم. در صورت نیاز به لوازم التحریر و کالاهای اداری لطفا با ما تماس بگیرید. ما اعتماد داریم که بدون توجه به کیفیت و قیمت ، درخواست شما را به عنوان درخواست شما ارائه خواهیم داد! شرکت ما شریک قابل اعتماد شما است!
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.

    بستن