ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶ Jiaxian North Road, Huaining Industrial Zone, Anqing, Anhui, China
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.
    گروه محیط تولید و سرمایه گذاری ارتقا یافته فنی را افزایش داده است. علاوه بر این ، ما صعود دستگاه تولید را تسریع می کنیم. مانند دستگاه لیوان کاغذی پرسرعت ، دستگاه یافتن اتوماتیک کامل ، دستگاه برش اتوماتیک قالب ، دستگاه قالب گیری تزریق با سرعت بالا ، استفاده از دستگاه ها برای اطمینان از زمان تحویل و کیفیت محصول است.
    ما برای ارزش محصولات سازگار با محیط زیست ارزش قائل هستیم. برای تولید لیوان های کاغذی ، همه ما از کاغذ تفاله مخصوص چوب استفاده می کنیم که هیچ ماده شیمیایی مضر برای مصرف انسان از جمله ماده فلورسنت ندارد.
    جوهر چاپی که به تولید می رسد با ویژگی های غذایی ، سازگار با محیط زیست ، غیر سمی و بدون بو مطابقت دارد. تمام تولیدات بسته بندی اکنون از بخش بهداشت و پیشگیری از اپیدمی پکن ، مرکز ملی نظارت و کیفیت کیفیت مقاله و مرکز نظارت و بازرسی کیفیت محصول ملی حفاظت از محیط زیست به رسمیت شناخته شده است.
    محصولات ما شامل خطوط مختلف تولید کاغذ است: لیوان های کاغذی با کیفیت بالا ، زنگ های فیلتر کاغذی ، فنجان های قهوه ، لیوان های نوشیدنی سرد ، لیوان های بستنی ، تابه های بستنی ، سطل های ذرت بو داده ، درپوش های کاغذی و غیره.
    ما به تحویل با کیفیت بالا ، سالم ، سازگار با محیط زیست بسته بندی ظرف غذا اختصاص داده شده است. علاوه بر این ، ما در حال تلاش برای دستیابی به بهترین تولید کننده محفظه کاغذ و پلاستیک هستیم.
    آماده کمک به موفقیت مشتریان ما و ایجاد آینده ای روشن با مشتریان است.
    ما به گرمی از شما دیدار می کنیم ما همچنین دفتر در داریم که آسان است شما را در فرودگاه و ایستگاه قطار عالی سوار کنید. سپس به کارخانه ما بروید.

    بستن
محصولات
فروش عمده لیوان کاغذی یکبار مصرف
فنجان قهوه موج دار یکبار مصرف با درب
فنجان کاغذی یکبار مصرف ریپل مخصوص قهوه و نوشیدنی های داغ
لیوان کاغذی یکبار مصرف موج دار با لوگوی سفارشی
فنجان قهوه یکبار مصرف با درب پلاستیکی
لیوان کاغذی چاپ تکی برای کافه با لوگوی خودتان
لیوان های کاغذی یکبار مصرف چاپی
لیوان کاغذی یکبار مصرف سفارشی
لیوان کاغذی نوشیدنی گرم
لیوان یکبار مصرف
لیوان کاغذی چاپ شده سفارشی یکبار مصرف
لیوان کاغذی بصورت عمده