ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiaxin Glass Imports And Exports (Guangzhou) Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Ground Floor Second of No. ۶ Haiya St., Shiliugang Rd., Haizhu Dist, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : ما عاشق شیشه هستیم. زیبایی ، قابلیت انعطاف پذیری و پایداری بی پایان شیشه ما را به ایجاد ظروف شیشه ای نوآورانه و مدرن با ظرافت و کیفیت عملکردی فراتر از سایر مواد بسته بندی الهام می دهد.لیوان بهتر از هر ظرف دیگری از طعم غذا و نوشیدنی شما محافظت می کند. هرگز با آنچه در درون است تداخل نمی کند. لیوان بی مزه و بدون بو طعم واقعی غذا و نوشیدنی شما را به نمایش می گذارد.شیشه گزینه بسته بندی پایدار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما عاشق شیشه هستیم. زیبایی ، قابلیت انعطاف پذیری و پایداری بی پایان شیشه ما را به ایجاد ظروف شیشه ای نوآورانه و مدرن با ظرافت و کیفیت عملکردی فراتر از سایر مواد بسته بندی الهام می دهد.
    لیوان بهتر از هر ظرف دیگری از طعم غذا و نوشیدنی شما محافظت می کند. هرگز با آنچه در درون است تداخل نمی کند. لیوان بی مزه و بدون بو طعم واقعی غذا و نوشیدنی شما را به نمایش می گذارد.
    شیشه گزینه بسته بندی پایدار است. برای تهیه آن فقط به سه ماده طبیعی - شن ، سنگ آهک و خاکستر سودا - و لیوان بازیافتی احتیاج داریم. هنگامی که یک ظرف شیشه ای ساخته می شود ، ۱۰۰ درصد قابل بازیافت برای زندگی است. کیفیت و خلوص هرگز محو نمی شود.
    علاقه ما به شیشه ما را وادار می کند تا اشکال ، اندازه ها و بافت های بی پایان بسته بندی شیشه را تصور کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بلافاصله با ما تماس بگیرید

    بستن