ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-خیابان الوند-کوچه کامبیز-پلاک ۱۰
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل بین المللی راکب ،در سال ۱۳۵۵ در تهران تاسیس و در زمینه حمل و نقل بین المللی انواع کالاهای خرده بار (گروپاژ ) ، دربست ، کانتینرهای۲۰و۴۰ فوت ،  پروژه های صنعتی ، محمولات سنگین و حجیم اعم از وارداتی / صادراتی و ترانزیتی  فعالیت مینماید . این شرکت با تجربه علمی و عملی قادر به ارائه خدمات گوناگون حمل و نقل انواع کالاها بصورت حمل مستقیم  و حمل مرکب می باشد . این ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل بین المللی راکب ،در سال ۱۳۵۵ در تهران تاسیس و در زمینه حمل و نقل بین المللی انواع کالاهای خرده بار (گروپاژ ) ، دربست ، کانتینرهای۲۰و۴۰ فوت ،  پروژه های صنعتی ، محمولات سنگین و حجیم اعم از وارداتی / صادراتی و ترانزیتی  فعالیت مینماید . این شرکت با تجربه علمی و عملی قادر به ارائه خدمات گوناگون حمل و نقل انواع کالاها بصورت حمل مستقیم  و حمل مرکب می باشد . این شرکت دارای نمایندگی معتبر در اغلب کشور های اروپائی و خاور دور بوده و همچنین در کلیه مبادی ورودی و مراکز عمده کشور دارای شعبه و نمایندگی است و با استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر خود کلیه خدمات محلی شامل ترخیص کالا، انبارداری و توزیع کالا ارائه خدمات می نماید .

        عضویت ها:

    شرکت راکب افتخار عضویت در سازمان ها و موسسات ذیل را دارا می باشد :

        انجمن فیاتا  FIATA
        انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران ITA
        اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران ICC
        اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان AHK

    طراحی و انجام خدمات مورد نیاز مشتریان در رابطه با تهیه و پیشنهاد طرح های مناسب با امکانات و انتخاب مسیرهای صحیح جهت حمل انواع کالاها بویژه پروژه های عظیم نیروگاه های برق ،پالایشگاه ها و کارخانجات بزرگ را وظیفه اصلی خود می دانیم و در این راستا کارشناسان و مهندسین این شرکت آماده اند تا بهترین طرح اجرائی در رابطه با پروژه های در دست اقدام آن شرکت محترم را تهیه و تقدیم نمایند. جهت انجام مطالعات اولیه و بررسی موضوع خواهشمند است دستور فرمائید مشخصات محمولات مربوط به آن شرکت محترم و مبادی حمل مربوطه را درپاسخ به این شرکت ابلاغ فرمایند تا نسبت به تقدیم طرح پیشنهادی اقدام لازم به عمل آید.

    در پایان با سپاس فراوان از بذل وقت و توجه شما به این سطور ، مستدعی است در صورت هرگونه ابهام، پرسش، درخواست و یا تقاضا، افتخار داده و با ما تماس بگیرید.

    بستن