ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۱۱ Wanjiali South Road, Yuhua District, Changsha city, Hunan province, China
  • درباره ما : شرکت قطب نما چانگشا در سال ۲۰۱۶ تاسیس می کند ، هنگامی که این سالها بزرگ می شوند ، ما در فن آوری طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات خطوط قبل از درمان ، خطوط نقاشی و غیره قدرت خواهیم داشت. محصولات اصلی ما عبارتند از: غرفه اسپری ، اتاق آماده سازی ، آزمایش آب خط اتومبیل ، اتوبوس ، کامیون ، قایق و غیره ، خط پوشش پودر ، صدای انواع محصولات داخلی. ما در کیفیت تمرکز می کنیم اولین چیزی است که برای شرکت د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت قطب نما چانگشا در سال ۲۰۱۶ تاسیس می کند ، هنگامی که این سالها بزرگ می شوند ، ما در فن آوری طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات خطوط قبل از درمان ، خطوط نقاشی و غیره قدرت خواهیم داشت. محصولات اصلی ما عبارتند از: غرفه اسپری ، اتاق آماده سازی ، آزمایش آب خط اتومبیل ، اتوبوس ، کامیون ، قایق و غیره ، خط پوشش پودر ، صدای انواع محصولات داخلی. ما در کیفیت تمرکز می کنیم اولین چیزی است که برای شرکت در حال توسعه است ، ما ماشین های تولید دستگاه برش لیزر اتوماتیک ، چندین دستگاه ماشین تراش ، دستگاه قرص اتوماتیک داریم در حال حاضر ، ما سالانه تولید ۲۰۰۰۰ دستگاه غرفه اسپری را داریم. روند منحصر به فرد غرفه اسپری با کیفیت ، ایستگاه آماده سازی و شاخه های تولید کت و غیره را تولید می کند.
    شرکت ما سیستم صدور گواهینامه با کیفیت بالا و گواهینامه اروپا را به دست آورده است. با تجهیزات پیشرفته تولید ، پایگاه فنی قوی ، ابزار مدیریت علمی ، کیفیت برتر محصول و خدمات پس از فروش عالی ، شرکت ما شهرت محصول و محبوبیت زیادی در بازار کسب کرده است. کالاهای ما به بیش از ۸۰ کشور مانند استرالیا ، سنگاپور ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، عرب سودی ، امارات متحده عربی ، مالزی ، کره ، تایلند و غیره صادر می شود. ما طیف گسترده ای از صنایع از جمله هوا فضا ، اصلاح اتومبیل و ساخت صنعتی را ارائه می دهیم.
    ما همگام با زمان پیش می رویم ، رهبری را پیش می گیریم و اعتماد و پشتیبانی مشتریان خود را با محصولات و خدمات بهتر جلب می کنیم.

    بستن