ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۱۱۰, No. ۵۲۶, Xinglinwan Road, Jimei District, Xiamen.
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای یکپارچه در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع دمپایی ساحلی ، صندل ، کفش راحتی ، کیف ، اسباب بازی ، هدایا ، پوشاک و غیره است. ما همچنین خدمات بازرسی ، تأمین منابع ، واردات و خدمات نمایندگی صادرات را ارائه می دهیم. کارخانه ما از تجدید نظر گذشت. ما با و غیره کار کردیم.شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای یکپارچه در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع دمپایی ساحلی ، صندل ، کفش راحتی ، کیف ، اسباب بازی ، هدایا ، پوشاک و غیره است. ما همچنین خدمات بازرسی ، تأمین منابع ، واردات و خدمات نمایندگی صادرات را ارائه می دهیم. کارخانه ما از تجدید نظر گذشت. ما با و غیره کار کردیم.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    ما هر ساله در منطقه نمایشگاه ، نمایشگاه ، نمایشگاه خدمت می کنیم. امیدوارم بتوانیم با مشتریان رو در رو صحبت کنیم و درباره یکدیگر و روند قالب بیشتر بدانیم و با هم همکاری کنیم تا سبک های جدید را طبق درخواست آنها توسعه دهیم.
    ما به دنبال شرکای خوب در سراسر جهان هستیم. خوش آمدید به بازدید.

    بستن