ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۵۵ WeiSan Rood, Beilun Zone, Ningbo, China
  • درباره ما : شرکت آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است. ما جوان هستیم ، بنابراین هنوز قدرت و اشتیاق داریم. از آنجا که جوان هستیم باید برای موفقیت بجنگیم.ما تلاش می کنیم تا به آیکن صنعت لوازم التحریر تبدیل شویم. پس از هفت سال تلاش بی وقفه ، این شرکت با ۲۰۰ کارمند و ۳۰۰۰۰ متر مربع منطقه صنعتی به یک شرکت کامل تبدیل شده است. ما تحقیق و توسعه ، توسعه ، فروش ، تولید و خدمات پس از فروش را در داخل انجا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است. ما جوان هستیم ، بنابراین هنوز قدرت و اشتیاق داریم. از آنجا که جوان هستیم باید برای موفقیت بجنگیم.
    ما تلاش می کنیم تا به آیکن صنعت لوازم التحریر تبدیل شویم. پس از هفت سال تلاش بی وقفه ، این شرکت با ۲۰۰ کارمند و ۳۰۰۰۰ متر مربع منطقه صنعتی به یک شرکت کامل تبدیل شده است. ما تحقیق و توسعه ، توسعه ، فروش ، تولید و خدمات پس از فروش را در داخل انجام می دهیم.
    هر ساله نزدیک به ۵۰۰ محصول جدید راه اندازی می شود و تقریباً ۱۰۰ اختراع ثبت شده داریم.
    سیستم کنترل دقیق هزینه ها و سیستم کنترل کیفیت برای مشتریان باعث اعتماد ما می شود و به نفع همه مشتریان است.
    ما عمدتا کیف ، کیف مداد ، دفتر و دفتر نوشتن و غیره را تولید می کنیم. ما به مهارت های تحقیق و توسعه قوی خود افتخار می کنیم!
    ما روند را رهبری می کنیم ، به کیفیت توجه می کنیم ، به مشتریان اهمیت می دهیم ، بازارها را درک می کنیم. ما در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و جاهای دیگر به مشتریان ارائه می دهیم.
    ما تمرکز می کنیم ، بنابراین متخصص
    ما جوانان بسیار آماده جنگ هستیم.
    به جستجو بپیوندید ، ما آماده رشد با شما و ایجاد آینده ای بهتر هستیم!

    بستن