ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room A۲۱۹, Wuhan Yisheng Science and Technology Complex Buliding No. ۱۵, Shuncheng Road, Hongshan District
  • درباره ما : یک تجارت قهوه با تکنولوژی بالا است. ما در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده ایم. ما یکی از مشهورترین تامین کنندگان حرفه ای برای رست قهوه هستیم. طی ۱۰ سال تجربه و توسعه ، ما و سایر مدل ها را ایجاد کرده ایم. تکه پخت دانه های قهوه ما می تواند ۵۰ گرم - ۱.۲ کیلوگرم باشد. دستگاه های ما نه تنها در تمام بازار چین ، بلکه در بیش از ۲۰ کشور نیز فروش خوبی داشته اند. ما سیستم فروش و خدمات پس از فروش کامل و کاملی دا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تجارت قهوه با تکنولوژی بالا است. ما در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده ایم. ما یکی از مشهورترین تامین کنندگان حرفه ای برای رست قهوه هستیم. طی ۱۰ سال تجربه و توسعه ، ما و سایر مدل ها را ایجاد کرده ایم. تکه پخت دانه های قهوه ما می تواند ۵۰ گرم - ۱.۲ کیلوگرم باشد. دستگاه های ما نه تنها در تمام بازار چین ، بلکه در بیش از ۲۰ کشور نیز فروش خوبی داشته اند. ما سیستم فروش و خدمات پس از فروش کامل و کاملی داریم. به گرمی از تجارت استقبال می کنیم. پخت آسان ، قهوه آسان ، طول عمر آسان.
    شرکت ما یک تجارت پیشرفته قهوه است. محصولات ما به بیش از ۲۰ کشور فروخته می شود. رستوران های قهوه ما در انواع کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای مصارف خانگی بسیار مناسب است.
    مزیت رستر:
    ۱. فناوری پیشرفته: فروشگاه پانل لمسی کامل ؛ سیستم جمع آوری روبرو اتوماتیک ؛ بلافاصله افزایش دما سیستم خنک کننده سریع
    ۲. پیکربندی .
    ۳. مواد پوشیدنی.
    ۴. ما حق ثبت اختراع و گواهینامه خود را داریم.
    ۵. یک سال گارانتی و نگهداری مادام العمر.
    شرکت ما دارای است. رست قهوه ما از نظر ظاهری یک مزیت مطلق دارد.

    بستن