ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان طالقانی - چهارراه ویلا - پلاک۱۴۶ - طبقه سوم و چهارم
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۹۷۵ با اجازه رسمی وازرت راه و ترابری با نام شرکت حمل و نقل بین المللی پرس اورلند در زمینه حمل و نقل بین المللی، کریر، اخذ نمایندگی کشتیرانی، حمل کالا بوسیله کانتینر، کامیون، کشتی، قطار، هواپیما از تمامی مبادی جهان شروع به فعالیت نموده.در سال ۱۹۸۰ شرکت نام خود را با اجازه رسمی وزارت راه و ترابری به نام شرکت حمل و نقل بین المللی حملیران تغییر داده است.شرکت حملیران دارای پر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۹۷۵ با اجازه رسمی وازرت راه و ترابری با نام شرکت حمل و نقل بین المللی پرس اورلند در زمینه حمل و نقل بین المللی، کریر، اخذ نمایندگی کشتیرانی، حمل کالا بوسیله کانتینر، کامیون، کشتی، قطار، هواپیما از تمامی مبادی جهان شروع به فعالیت نموده.
    در سال ۱۹۸۰ شرکت نام خود را با اجازه رسمی وزارت راه و ترابری به نام شرکت حمل و نقل بین المللی حملیران تغییر داده است.

    شرکت حملیران دارای پروانه رسمی از وزارت راه و ترابری و عضویت در سازمان فیاتا، ایرو، اتاق بازرگانی، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و سایر سازمانهای جهانی میباشد. در این زمینه با اکثر کشورهای اروپایی ، خاورمیانه، آمریکا، کانادا و خاور دور در ارتباط با حمل و نقل بین المللی اعم از دریایی، زمینی، هوایی، و ریلی فغالیت گسترده ای را در طول سالیان گذشته داشته است. این شرکت در سالیان گذشته فعالیت های مستمری در امر ترانزیت کالا از تمامی بنادر ایران و گمرکات ورودی زمینی به مقصد گمرکات داخلی ایران و یا کشورهای همجوار CIS و سایر را داشته است.

    شرکت حملیران در داخل کشور در تمامی مبادی ورودی و خروجی دارای دفتر مستقل در گمرک بندرعباس، شهید رجایی، شهید باهنر، بازرگان، بندر انزلی، بندر امام خمینی، جلفا، و سایر گمرکات کشور می باشد. شرکت حملیران در این ارتباط با دارا بودن پرسنلی با تجربه و با سابقه چندین سال در زمینه حمل و نقل بین المللی و بازاریابی با اکثر ادارات دولتی و سازمانهای وابسته به صنایع معتبر و سایر ارگانها و شرکت های بازرگانی فعالیت مستمر و همکاری بسیار خوبی را داشته و در تمامی موارد کالاهای وارداتی و صادراتی مربوطه را حمل نموده است.

    بنابراین شما میتوانید با آسودگی خاطر و با اعتماد کامل به نحوه کار شرکت ، کالاهای وارداتی و صادراتی خودتان جهت حمل از هر نقطه جهان و ایران با اطمینان به ما بسپارید، تا در زمان کمتر در نهایت صحت و سلامت کالای خودتان را در مقصد تعیین شده تحویل بگیرید.

    بستن