ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۵۵۵, Feiyue Road, High-tech Development Area, Changchun. P. R. China
  • درباره ما : گروه در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و مساحت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. گروه دارای ۴ شرکت تابعه کامل ، ۱۰ سرمایه گذاری مشترک است ، این گروه در مجموع ۱۵ تامین کننده مواد اولیه ، ۳۵ تأمین کننده مواد ثانویه ، ۵۰ تأمین کننده مواد ردیف سوم دارد. با نمایش خودکار ، فرهنگ خودکار ، فناوری خودرو ، آموزش مدیر نمایشگاه اتومبیل دیجیتال به عنوان استراتژی اصلی ، راه حل های منظمی را برای تصویر برند خودرو ارائ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و مساحت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. گروه دارای ۴ شرکت تابعه کامل ، ۱۰ سرمایه گذاری مشترک است ، این گروه در مجموع ۱۵ تامین کننده مواد اولیه ، ۳۵ تأمین کننده مواد ثانویه ، ۵۰ تأمین کننده مواد ردیف سوم دارد. با نمایش خودکار ، فرهنگ خودکار ، فناوری خودرو ، آموزش مدیر نمایشگاه اتومبیل دیجیتال به عنوان استراتژی اصلی ، راه حل های منظمی را برای تصویر برند خودرو ارائه می دهد. در حال حاضر ۵۳۷ کارمند شامل بیش از ۶۰ مدیر مهندسی دارد. بسیاری از دستاوردهای تحقیقات علمی به عنوان دستاوردهای علمی اخیر ملی و استانی ذکر شده است.
    خدمات ما ۱۹ کشور ، ۲۸ استان ، ۴۶۵ شهر و تقریبا ۷۰۰۰ فروشگاه را پوشش می دهد. با بیش از ۳۰ سال سابقه ، گروه دارای جوایز مختلف داخلی و بین المللی است.
    مرحله توسعه استراتژی نام تجاری (۱۹۸۷-۱۹۹۵)
    در دهه ۱۹۸۰ ، لین تیان یوان بر کیفیت تمرکز می کند در حالی که سایر شرکت های علامت گذاری به دنبال تولید با حجم بالا هستند. وی نه تنها مدیریت تولید را به طور جامع بهبود می بخشد ، بلکه توجه زیادی به آزمایش محصولات قبل از ترک کارخانه دارد. به محصولات با کیفیت بالا وابسته است و از کمپانی های علامت گذاری فراوان متمایز است و با موفقیت با ، آئودی ، لکسوس ، تویوتا ، هوندا و سایر مشتریان اصلی ارتباط برقرار می کند با اصرار بر افزایش ارزش یک طرح عملی و تلاش برای تعالی و خلق ، حالت کسب و کار سنتی ، تولید محصول ، ایجاد تصویر و غیره را شکسته ، ایده قدیمی را متحول می کند ، فن آوری و صنایع دستی جدید را وارد می کند و مرزها را در خیابان آفرینش
    مرحله توسعه استراتژی متفاوت (۱۹۹۵-۲۰۰۵)
    همانطور که به تدریج در حال گسترش است ، راهنماها وضعیت و روند فعلی صنعت فرهنگی را تجزیه و تحلیل می کنند و سپس استراتژی توسعه متنوعی را که در آن تصویر محتوای اصلی است و تابلو ، تصویر ، جهانگردی و حالات را شامل می شوند ، پیش می برند. سالها در حال توسعه بازار به شیوه توسعه متنوع است که در آن علامت هدایت می شود و چهار جنبه با هم توسعه می یابد.
    مرحله توسعه استراتژی بین المللی (۲۰۰۵-۲۰۱۱)
    همانطور که چین را ثبت می کند ، بهترین فرصت توسعه را پیدا می کند و فعالانه بازار جهانی را در زمینه صنعت علامت گذاری گسترش می دهد. رابطه همکاری با و سایر برندهای معروف جهانی برقرار شد. تا سال ۲۰۰۹ ، لین تیان یوان برای ۳ سال متوالی از بخش بازاریابی تویوتا ژاپن گواهینامه دریافت کرده بود. با پیشنهاد ژاپن تویوتا ، محصولات همکاری به کره جنوبی ، هند و غیره صادر می شود. این محصولات با همکاری در سال ۲۰۱۱ به جنوب شرقی آسیا صادر شد. محصولات دیگر نیز به آلمان و کره جنوبی صادر می شود. شبکه تجارت به بازار جهانی گسترش می یابد.
    مرحله توسعه استراتژی برند جهانی (۲۰۱۱ تاکنون)
    عصر اطلاعات پیشنهاد جدیدی را به شرکت تولیدی سنتی ارائه می دهد. در همین حال ، شرکت کاربر نیاز شخصی نیاز به فروش محصولات متمرکز در شرکت به ارائه خدمات کامل با مرکز مشتری دارد. کاملاً متوجه پیشنهاد جدید شده و خدمات کامل یک مرحله ای را برای ارائه بهترین راه حل انجام می دهد. منابع جهانی را ادغام می کند ، به تدریج تصویر تجاری جهانی را ایجاد می کند ، به طور کامل طرفدار و برنده همکاری است و توسعه طولانی مدت را تحقق می بخشد.

    بستن