ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Liantang Industrial Zone, Daxue Rd, Shantou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما سازنده ای است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. ما تا ۲۰ سال تجربه ساخت داریم. این کارخانه در منطقه صنعتی ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده است و مساحت بیش از ۴۸۰۰ متر مربع را اشغال کرده است.کارخانه ما در تولید مسواک با نام تجاری خود تخصص دارد.ما ابزارهای پیشرفته و فناوری حرفه ای داریم.ما تجهیزاتی از جمله بیگودی پلاستیکی رنگ ، دستگاه تراش ، دستگاه خشک کن ، دستگاه تزریق افقی ، دستگاه ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما سازنده ای است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. ما تا ۲۰ سال تجربه ساخت داریم. این کارخانه در منطقه صنعتی ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده است و مساحت بیش از ۴۸۰۰ متر مربع را اشغال کرده است.
    کارخانه ما در تولید مسواک با نام تجاری خود تخصص دارد.
    ما ابزارهای پیشرفته و فناوری حرفه ای داریم.
    ما تجهیزاتی از جمله بیگودی پلاستیکی رنگ ، دستگاه تراش ، دستگاه خشک کن ، دستگاه تزریق افقی ، دستگاه تزریق عمودی ، دستگاه مهر زنی ، دستگاه ساخت برس برس پرسرعت ، دستگاه بسته بندی اتوماتیک ، دستگاه برچسب زدن و غیره ...
    ما گزارش های بازرسی ، گواهینامه های ثبت اختراع و صدور گواهینامه شرکت با تکنولوژی بالا را به دست آورده ایم.
    تولید سالانه ما حدود ۲۰ میلیون قطعه است. برای بازارهای داخلی ، مسواک ما در بازارها و سوپرمارکت ها بهترین فروش را دارد. و ما همچنین تجربه خوبی برای بازارهای خارجی داریم.
    ما حداکثر ۱۰۰ مدل مختلف برای محصولات در دسترس داریم. محصولات برای بزرگسالان و کودکان ، خانه ، هتل و دیگران با بسته بندی ، ۲ در ۱ ، ۳ در ۱ ، ۵ در ۱ است. محصولات با مدل های جدید ، مواد خوب و ایمن هستند. با استانداردهای سطح متوسط ​​و بالا برای انتخاب. ما طراحی ویژه ای برای بسته بندی داریم و قبلاً حق ثبت اختراع را گرفتیم. فرورفتگی مخصوص بسته بندی از محصولات هنگام انتقال یا نمایش روی صفحه در سیستم ها محافظت می کند.
    ما یک تولید کننده حرفه ای هستیم.
    ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
    ما با بهترین کیفیت محصولات و رضایت بخشترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.
    لطفا برای تماس با ما راحت باشید!

    بستن
محصولات
اسباب بازی های کنترل از راه دور
اسباب بازی های کنترل از راه دور
اسباب بازی های کنترل از راه دور
قطار B/O
قطار B/O
قطار B/O
عروسک
تفنگ گلوله نرم
بازی رومیزی
تفنگ آبپاش