ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۸, Bada Road, Linyang Industrial Zone, Ruian City, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت صنعتی در زمینه مکانیک ، متخصص در تولید دستگاه لیوان کاغذی ، دستگاه شیشه کاغذ زنگ ، دستگاه صفحه کاغذ و سایر ابزارهای ظرف کاغذی و همچنین دستگاه برش قالب و دستگاه چاپ است. شرکت ما به عنوان یک شرکت کامل و خوب توسعه یافته است که تحقیقات ، تولید ، فروش و خدمات را با هم ادغام می کند. ما می توانیم تجهیزات ، فناوری ، مواد اولیه و کل خدمات را به شرکت هایی که محصولات مختلف کاغذی تولید می کن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت صنعتی در زمینه مکانیک ، متخصص در تولید دستگاه لیوان کاغذی ، دستگاه شیشه کاغذ زنگ ، دستگاه صفحه کاغذ و سایر ابزارهای ظرف کاغذی و همچنین دستگاه برش قالب و دستگاه چاپ است. شرکت ما به عنوان یک شرکت کامل و خوب توسعه یافته است که تحقیقات ، تولید ، فروش و خدمات را با هم ادغام می کند. ما می توانیم تجهیزات ، فناوری ، مواد اولیه و کل خدمات را به شرکت هایی که محصولات مختلف کاغذی تولید می کنند ، هنگامی که ما با هم مشبک می شویم ، ارائه دهیم.
    همانطور که این شرکت پیدا شد ، تولید بهتر و بهتر انجام خواهد شد و به همان اندازه معروف و عالی تولید گسترده در ژجیانگ ، تولید استاندارد صنعتی ۲۰۰۲ کیفیت صنعت سبک و مارک محتوای مصرف کننده ، تولید و تولید علم و فناوری ریاست جمهوری است - برآورد ارزیابی شده است. شرکت ما همچنین دارای گواهینامه اروپا است. این محصولات در بازارهای پیشانی و داخلی فروش خوبی دارند.
    ما همچنین بر هدف استفاده از کالاهای برتر و خدمات عالی برای ایجاد برند برتر پافشاری می کنیم. "کاج" با تمام پرسنل کارخانه ما از صمیم قلب استقبال می کند از مشتریان بی شماری در خانه و خارج از کشور برای بازدید از شرکت ما برای تحقیق ، راهنمایی و بحث تجاری و دست در دست هم برای آینده ای مرفه.

    بستن