ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۷th Floor, Anhui International Business Center, ۱۶۲, Jinzhai Road, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : تهیه کننده لوازم التحریر با طیف گسترده ای از اقلام دفاتر و مدارس است.در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. از طریق توسعه ۲۴ ساله ، ما به یکی از بزرگترین شرکت های لوازم التحریر در چین تبدیل شده ایم. همچنین توسط اداره گمرک چین به گروه شرکت مدیریت اعطا شده است.، برند اصلی ما ، با هدف "عزیز بودن دفاتر ، مدارس ، کودکان و بزرگسالان" باشد ، که در بسیاری از کشورها بسیار مشهور و محبوب است. ما "کیفیت پایدار ، بست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تهیه کننده لوازم التحریر با طیف گسترده ای از اقلام دفاتر و مدارس است.
    در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. از طریق توسعه ۲۴ ساله ، ما به یکی از بزرگترین شرکت های لوازم التحریر در چین تبدیل شده ایم. همچنین توسط اداره گمرک چین به گروه شرکت مدیریت اعطا شده است.
    ، برند اصلی ما ، با هدف "عزیز بودن دفاتر ، مدارس ، کودکان و بزرگسالان" باشد ، که در بسیاری از کشورها بسیار مشهور و محبوب است. ما "کیفیت پایدار ، بسته بندی مناسب و قیمت های رقابتی" را به عنوان قاعده اصلی خود در معاملات تجاری در نظر می گیریم. ما همچنین دو مارک برای انتخاب شما داریم.
    با تشکر از کیفیت قابل اعتماد ، سیاست های عادلانه بازار و سیستم سریع خدمات پس از فروش ، محصولات ما به طور گسترده ای توسط مشتریان حرفه ای پذیرفته می شوند. بر اساس درک عمیق از تجارت بین المللی ، ما مجموعه ای از محصولات را به مشتری ارائه می دهیم که می توانند نیازهای ویژه و استاندارد پیشرفته مشتریان را برآورده کنند.
    نه تنها مارک خود ما ، بلکه در ساخت و کنترل مشتری نیز بسیار حرفه ای هستیم.
    از ابتدا ، ما "کیفیت خوب" و "مارک معروف" را به عنوان راهنمای اصلی در کل تجارت خود قرار داده ایم.

    بستن