ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No#۵۹ Yongsheng Road, Dongfeng Town, Zhongshan City, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : متخصص در هدایا و حق بیمه با نرخ های بسیار خوب در ۱۰ سال گذشته. ما مدال ، پین یقه ، نشان ، زنجیر کلید ، بند ، محصولات ، مچ بند سیلیکون را تهیه می کنیم ، و آنها به طور گسترده ای در مراسم جشنواره ، جشن ، بازی ها ، مهمانی ، مدرسه ، پلیس ، بخش نظامی و غیره استفاده می شوند.تجهیزات و شاخه های تولیدی ما:دستگاه خود تمیز کننده دستگاه حکاکی اتوماتیک ؛ دستگاه چاپ خودکار؛ سیستم رنگ آمیزی خودکار سلامت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص در هدایا و حق بیمه با نرخ های بسیار خوب در ۱۰ سال گذشته. ما مدال ، پین یقه ، نشان ، زنجیر کلید ، بند ، محصولات ، مچ بند سیلیکون را تهیه می کنیم ، و آنها به طور گسترده ای در مراسم جشنواره ، جشن ، بازی ها ، مهمانی ، مدرسه ، پلیس ، بخش نظامی و غیره استفاده می شوند.
    تجهیزات و شاخه های تولیدی ما:
    دستگاه خود تمیز کننده دستگاه حکاکی اتوماتیک ؛ دستگاه چاپ خودکار؛ سیستم رنگ آمیزی خودکار سلامتی و فنی که معمولاً در ۵ خط تولید ما مورد استفاده قرار می گیرد ، سرورهای شما را به سرعت و در کنترل دریچه متصل می کند. بیش از ۳۰۰ پرسنل ماهر ، محصول شما را با کیفیت خوب و انتظارات شما فراتر می برد.
    چرا ما را امتحان نمی کنید؟
    چرا ما اولین انتخاب شما هستیم؟
    ۱) بدون با قیمت مستقیم کارخانه.
    ۲) تحویل به موقع تضمین شده ، خدمات ویژه سفارشات سریع.
    ۳) فروش با تجربه و پرسنل ماهر-مطمئناً با کیفیت بالا.
    ما بیش از ۵۰۰ نیروی کار آموزش دیده داریم تا کیفیت و برنامه سفارش شما را تضمین کنند. پس از پایان سفارشات ، آنها توسط با قیمت بسیار خوب درب منزل به خانه شما ارسال می شوند.
    ما همیشه سخت تلاش می کنیم تا و طراحی آثار هنری رایگان شما را برآورده کنیم ، زیرا می دانیم این امر برای برنده شدن مشتریان جدید بسیار مهم است.
    برای ارتقا تجارت خود: فقط ایده خود را برای ما بفرستید ، همه جبران خسارت ها ، هدیه غنی را برای خود تهیه کنید!

    بستن