ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵, Second Lane, Fudong Street, Dongfeng Town, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ترکیبی از ساخت و تجارت متخصص در سکه های فلزی ، نشان ، مدال ، جاکلیدی ، بند است. از زمان تأسیس ، ما سیاست "قیمت کارخانه ، خدمات قابل اطمینان" را با تحویل به موقع و کنترل کیفیت عالی حفظ کرده ایم. ما بهترین تلاش خود را برای همکاری با مشتریان ، هر سازمان بزرگ چند ملیتی یا تجارت کوچک برای دستیابی به برنده ، انجام می دهیم.کارخانه ما با کارگران آموزش دیده برای تضمین کیفیت و برنامه سفارش شما. ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ترکیبی از ساخت و تجارت متخصص در سکه های فلزی ، نشان ، مدال ، جاکلیدی ، بند است. از زمان تأسیس ، ما سیاست "قیمت کارخانه ، خدمات قابل اطمینان" را با تحویل به موقع و کنترل کیفیت عالی حفظ کرده ایم. ما بهترین تلاش خود را برای همکاری با مشتریان ، هر سازمان بزرگ چند ملیتی یا تجارت کوچک برای دستیابی به برنده ، انجام می دهیم.
    کارخانه ما با کارگران آموزش دیده برای تضمین کیفیت و برنامه سفارش شما. ما همچنین تجهیزات پیشرفته ای از جمله دستگاه حکاکی ، پرس هیدرولیک روغن ، دستگاه ریخته گری قالب و ماشین رنگ آمیزی اتوماتیک داریم. تیم تولید ما به طور مستمر کیفیت و کارایی را برای پاسخگویی به تقاضای جدید فزاینده مشتریان حفظ می کند.
    ما تیم فروش حرفه ای داریم که در همان روز کاری با پاسخ سریع به پرسش ها و سفارشات شما رسیدگی می کنیم. اگر برای برنده شدن تریم به اثبات آثار هنری نیاز دارید ، تیم هنرمند با استعداد ما از طریق هزینه رایگان به شما کمک می کنند. پس از پایان سفارشات ، تیم حمل و نقل ما سفارشات را به درستی مرتب می کند و سفارشات شما را با با نرخ های کاملاً رقابتی برای صرفه جویی در هزینه در هزینه کل شما ارسال می کند.
    ما همیشه برای ارائه خدمات یک مرحله ای سخت کار می کنیم زیرا می دانیم این امر برای شما در جذب مشتری جدید بسیار مهم است. برای ارتقا تجارت خود: فقط ایده خود را برای ما ارسال کنید ، تمام غرامت را برای شما جبران می کند!

    بستن