ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Number ۱, Zhong Wei Xingchong Bian Road, Zhongcun, Panyu, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است ، در چین شهر سرامیکی واقع شده است ، با سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون ، کارگاه ها مساحت ۱۰ هزار متر مربع را اشغال کردند. این مشهور است که هر روز از سرامیک های با کیفیت بالا استفاده می کند.سری برتر شرکت ما از نظر خصوصیات شفاف و صاف ، دارای شکل زیبا و زیبا ، صاف و سبک از لعاب ، احساس دست عالی است. این ترکیبی از روشنایی و نرمی ظروف ظریف و همچنین سختی و استحکام ظروف سخت ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است ، در چین شهر سرامیکی واقع شده است ، با سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون ، کارگاه ها مساحت ۱۰ هزار متر مربع را اشغال کردند. این مشهور است که هر روز از سرامیک های با کیفیت بالا استفاده می کند.
    سری برتر شرکت ما از نظر خصوصیات شفاف و صاف ، دارای شکل زیبا و زیبا ، صاف و سبک از لعاب ، احساس دست عالی است. این ترکیبی از روشنایی و نرمی ظروف ظریف و همچنین سختی و استحکام ظروف سخت است. این بر غلط بودن چینی سخت سنت غلبه می کند و در عین حال مشکل ظریف بودن چین را برطرف می کند. این ترکیب کاملی از این دو را درک می کند و به علامت سرامیکی با کیفیت "سفید مانند یشم ، نور مانند آینه ، به نظر می رسد مانند یک قاب" دست می یابد. "طی سالهای متمادی ، رولین چین با محصولات با کیفیت خوب و خدمات عالی نظر خوبی از مشتریان دریافت کرده است. محصولات آن در داخل و خارج از کشور فروخته شده است.
    در سال ۲۰۰۷ ، کیفیت محصولات مورد ستایش قرار گرفت و به عنوان "تامین کننده کیفیت چینی توسط " مورد تقدیر قرار گرفت.
    ما به اصل "کیفیت برای زندگی ، مدیریت برای اثربخشی ، خلاقیت برای توسعه ، یکپارچگی برای بازار" ، حاکمیت خوب ، رهبری با قاطعیت پایبند هستیم. تمامیت عملیاتی ما بدست آوردن اعتبار با کیفیت ، کسب نام تجاری با شهرت ، کسب اثربخشی با نام تجاری است. ما معتقدیم که با خدمات عالی ، اشتیاق زیاد به الکل ، سبک شریف نجیب ، می توانیم با شما به هدف برنده برسیم.
    کیفیت برای زندگی - اشتعال بالای ۱۳۲۰ درجه باعث دوام محصول می شود و می تواند ۸۰۰۰ بار استفاده شود. علاوه بر این ، محصولی با ۱۰٪ انرژی استخوان در مواد ، از ویژگی های زیبا و زیبایی برخوردار است. این بر سختی چین سخت سنتی غلبه می کند و در عین حال از مشکل شکننده سنتی ظروف چینی جلوگیری می کند. برای هتل و رستوران که به طور روزانه استفاده می شود ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
    مدیریت برای اثربخشی - ما یک سیستم حرفه ای برای ارتباط بین بخش تولید و فروش برای اطمینان از روند تولید تا تحویل به موقع داریم. به همین دلیل بازخوردهای زیادی با ستایش مشتریان و همکاری طولانی مدت آنها دریافت کردیم.
    خلاقیت برای توسعه - برای ترجیح محصول نه تنها برای هتل ها و رستوران ها بلکه برای صنایع دیگر ، ما با ایجاد شکل مطابق با طرح محصول جدید و چاپ روی اقلام چینی ، سفارشی می کنیم. ما همچنین قاشق و چنگال ، ظروف شیشه ای و برخی از لوازم آشپزخانه مربوط به سالها پیش داریم.
    صداقت برای بازار - ما همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا آنچه را که می گوییم انجام دهیم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.

    بستن