ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۹-۶۰۹, Zhonghui Mansion, No, ۲۰ Jiangjun Avenue, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : نانجینگ که پیش از آن بخش ۳ فروش در شرکت بین المللی گروه بین المللی بود ، در زمینه صادرات محصولات ورزشی تخصص دارد.به طور رسمی در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. نحوه قرارگیری مدل تجاری اولین مشکلی است که مدیر شرکت باید به هر دو فضای اقتصادی فعلی خارجی و شرایط تجاری داخلی توجه کند. این شرکت باید تیم فروش خود را داشته باشد.البته ، تغییر الگوی بازاریابی موجود ضروری است. اکنون تیم فروش شش فروشنده دارد. هد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نانجینگ که پیش از آن بخش ۳ فروش در شرکت بین المللی گروه بین المللی بود ، در زمینه صادرات محصولات ورزشی تخصص دارد.
    به طور رسمی در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. نحوه قرارگیری مدل تجاری اولین مشکلی است که مدیر شرکت باید به هر دو فضای اقتصادی فعلی خارجی و شرایط تجاری داخلی توجه کند. این شرکت باید تیم فروش خود را داشته باشد.
    البته ، تغییر الگوی بازاریابی موجود ضروری است. اکنون تیم فروش شش فروشنده دارد. هدف آن این است که تیم فروش بتواند به ۳۰ فروشنده باتجربه و تسلط به زبانهای انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، عربی و سایر زبانها گسترش یابد ، می توانند طیف وسیعی از محصولات را از محصولات ورزشی گرفته تا لوازم کمپینگ در فضای باز و محصولات گردشگری اوقات فراغت گسترش دهند. با تلاش همه کارکنان ، دامنه تجارت می تواند به اروپا ، آمریکا ، اقیانوسیه ، آفریقا ، آسیا و کشورهای شرقی گسترش یابد. هدف نهایی تلاش برای آن ارائه خدمات حرفه ای تر ، بسیار برتر و همه جانبه به مشتری است.
    در آینده ، در مورد مشارکت کاری ، شرکت تجارت بین المللی نانجینگ ، با توجه به درخواست تحقیق و توسعه ، کیفیت محصول را همراه با مشتریان در بستر سود متقابل بهبود می بخشد. به دست آوردن محبوبیت بیشتر و به عنوان یک مارک تجاری خانگی و گسترده با حفظ پیشرو بودن در تجارت مشابه با رقابت اصلی شرکت در همه زمان ها. از طریق طرح انگیزه علمی کیفیت زندگی کارکنان را افزایش می دهد ، محیط کار را بهبود می بخشد و الکل های آنها را افزایش می دهد.
    در چند سال گذشته ، بسیاری از معامله گران سفارشات بسیاری به ما داده اند و دقیقاً به دلیل محصولات با کیفیت خوب ، قیمت رقابتی ، تحویل به موقع و بهترین خدمات ، سفارشات خود را جایگزین کرده اند. در اینجا امیدواریم که شما بتوانید مشتری جدید ما برای سود متقابل ما باشید. ما معتقدیم که شما از کیفیت ، قیمت و خدمات ما راضی خواهید بود.
    ما از مشتریان جدید و قدیمی از اقشار مختلف استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند.

    بستن