ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲ floor. no ۶-۱۰, Jinshan community, Huli District, Xiamen City
  • درباره ما : در چین در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است (شماره پروانه کسب: ) ، به عنوان دفتر مرکزی کارخانه های چوب و بامبو ما از (تجارت) استفاده می شود. مجوز شماره برای ارتقا، ، فروش و صادرات و خدمات محصولات بامبو برای کارآمد ، موثر و به موقع مشتریان ما.شرکت بامبو ، آموزشی ویبولیتین یکی از برترین تولید کنندگان و راهنمای تولید محصولات بامبو و چوب از سال ۲۰۰۸ است و در ۲۰۱۵ با مجوز زنجیره ای برای محصولات بامبو و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در چین در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است (شماره پروانه کسب: ) ، به عنوان دفتر مرکزی کارخانه های چوب و بامبو ما از (تجارت) استفاده می شود. مجوز شماره برای ارتقا، ، فروش و صادرات و خدمات محصولات بامبو برای کارآمد ، موثر و به موقع مشتریان ما.
    شرکت بامبو ، آموزشی ویبولیتین یکی از برترین تولید کنندگان و راهنمای تولید محصولات بامبو و چوب از سال ۲۰۰۸ است و در ۲۰۱۵ با مجوز زنجیره ای برای محصولات بامبو و چوب مجوز را به روز کرد. در حال حاضر ما ۳ کارخانه حرفه ای داریم که در هر منطقه به ویژه پانل های بامبو داخلی ، تخته سه لا بامبو کار می کنند. و صنایع دستی لوازم خانگی بامبو تخته خرد کردن بامبو ، تخته پیتزا بامبو ، جعبه بامبو ، دندانه دار بامبو و غیره ؛ و تیرهای ساختمانی در فضای باز ، تابلوهای پارچه ای بافته شده ، تخته بامبو پیچ خورده ، پوشش دیوار و غیره
    کارخانه بامبو بامبو ما در شهر جیانو واقع شده است و ما یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات با کیفیت بالا هستیم: مانند: بامبو ، فلفل بامبو ، آسیاب الکترونیکی ترازو / تعادل بامبو و غیره ...
    کارگاه بزرگ صنعت بامبو فوجیان جیکسینگ دیگر ما برای تولید بامبو رشته ای / بامبو پیچ خورده بصورت حرفه ای در تیرهای بافته شده رشته ای داخلی ، پارچه های بافته شده رشته در فضای باز ، صفحه تراس در فضای باز ، کف بامبو پیچ خورده ، روکش دیوار و تشک ساخت و ساز خام.
    جیانو شهر بسیار مشهوری از فیلوستای های فراوان به نام است که توانایی تهیه نوارهای بامبو در ماه را دارد. و دو گیاه بامبو ما مساحت ۸۰۰۰ متر مربع را تصرف می کنند و ما در حال حاضر ۴۰ نفر پرسنل فنی و حرفه ای داریم. و کل کارمندان ۲۰۰ نفر. ظرفیت تولید ما در محصولات بامبو ماهانه بیش از ۵ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ است.
    پرسنل ماهر و مجموعه کاملی از تجهیزات پیشرفته و پیشرفته دستگاههای پرس داغ ، دستگاههای ، ماشینهای سنباده اتوماتیک ، خطوط نقاشی خودکار ، دستگاه بسته بندی فیلم کوچک. همیشه محصولات با کیفیت را فقط به مشتریان خود تضمین کنید.
    کارخانه بامبو قبلاً گواهینامه های صدور گواهینامه و گواهینامه ، گواهینامه و غیره را تأیید می کند با چسب تایید شده و روغن تایید شده.
    وجه نقد ، ما مشتریانی از بازار داخلی بیش از ۲۰٪ و اطمینان بازار فروش بیش از ۸۰٪ داریم و محصولات بامبو را تمرکز می کنیم ، مشتریانی که مدتهاست از هلند (هلند) ، آلمان ، انگلیس ، لهستان ، نیوزیلند و ژاپن با آنها ارتباط طولانی داریم اندونزی ، ویتنام ، ایالات متحده و غیره .… داشته باشید.
    اکنون به عنوان یک رهبر در صنعت بامبو طبیعی در حال توسعه است ، بیشترین توانایی تحقیق و نوآوری در مورد محصولات بامبو و چوب را دارد ، به هزاران محصول بامبو و چوبی تبدیل می شود که باعث می شود تصور و تخیل اصلی شما روی بامبو و چوب گسترش یابد ، محصولات دوستانه همیشه در اینجا هستند ، برگردید و علاقه خود را پیدا کنید.

    بستن