ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCmsBKhhZ8ra_v5KMunnXuMw
  • آدرس : No. ۳۵, Hangsheng Science Park, No. ۱۲۱۸ Wenyi West Road, Yuhang District, Hangzhou, Zhejiang
  • درباره ما : با مسئولیت محدود پیوستن به مفهوم خدمات ایجاد ارزش متعهد به اتصال دهنده ها ، مصالح ساختمانی ، اتصال دهنده ها ، ابزار ، محصولات خانگی و غیره است.مساحت این شرکت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع است. این یک شرکت متمرکز بر فروش مراقبت های شخصی است. شرکت ما دارای یک بخش بازرگانی بین المللی ، یک اتاق کنترل کیفیت ، یک بخش اسناد ، یک بخش اداری و یک بخش مالی و غیره است. ما همچنین دو دفتر خارج از کشور (نیجریه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مسئولیت محدود پیوستن به مفهوم خدمات ایجاد ارزش متعهد به اتصال دهنده ها ، مصالح ساختمانی ، اتصال دهنده ها ، ابزار ، محصولات خانگی و غیره است.
    مساحت این شرکت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع است. این یک شرکت متمرکز بر فروش مراقبت های شخصی است. شرکت ما دارای یک بخش بازرگانی بین المللی ، یک اتاق کنترل کیفیت ، یک بخش اسناد ، یک بخش اداری و یک بخش مالی و غیره است. ما همچنین دو دفتر خارج از کشور (نیجریه و بنگلادش) ایجاد کرده ایم. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کارمند و فروش سالانه بیش از ۲۸ میلیون دلار آمریکا دارد.
    ما تصویر خوبی از همکاری صادقانه و قابل اعتماد ، برنده و ایجاد تجارت طولانی مدت با مشتریانی از بیش از سی کشور و منطقه در جهان ایجاد می کنیم ، به خصوص به دلیل تجربه بیست ساله ما در تجارت تجاری از شهرت خوبی در آفریقا برخورداریم .
    با متخصص ، متخصص تولید گره خورده است. از دوستان خود از سراسر جهان برای بازدید از شرکت ما و ایجاد آینده ای بهتر استقبال می کنید.

    بستن