ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱ Huangjin Rd, Nan Cheng District, Guang Dong, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : ساخت و بازاریابی تخصصی لوازم جانبی رایانه های شخصی ، محصولات رفت و آمد ، لوازم الکترونیکی مصرفی و هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا است.محصولات ما با پیگیری مداوم ما ضمن جلب رضایت مشتری از مشتری با کیفیت عالی ، قیمت رقابتی ، تحویل به موقع و خدمات سریع ، چندین سال است که از بازار رو به رشد آسیا برخوردار هستند. به منظور گسترش تجارت خود به بازارهای جهانی ، ما آماده ایم که صمیمانه ترین همکاری را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ساخت و بازاریابی تخصصی لوازم جانبی رایانه های شخصی ، محصولات رفت و آمد ، لوازم الکترونیکی مصرفی و هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا است.
    محصولات ما با پیگیری مداوم ما ضمن جلب رضایت مشتری از مشتری با کیفیت عالی ، قیمت رقابتی ، تحویل به موقع و خدمات سریع ، چندین سال است که از بازار رو به رشد آسیا برخوردار هستند. به منظور گسترش تجارت خود به بازارهای جهانی ، ما آماده ایم که صمیمانه ترین همکاری را برای هر مشتری انجام دهیم و بهترین تلاش خود را برای پاسخگویی به تقاضای مشتری خود انجام دهیم.
    تاسیس شده در سال ۲۰۰۶ ، با هدف یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات حرفه ای هدایت و هدایای تبلیغاتی ، با موفقیت مشتریان شرکتی متعددی را در سراسر جهان مدیریت کرده است. این بانک به بانک های آمریکا ، مریل لینچ ، آلیانز و دیگر تامین کنندگان بزرگ هدایای چند ملیتی تبدیل شده است.
    یک شرکت پویا و مبتکر است که تلاش می کند خواسته های مشتری را برآورده کند ، ما درک می کنیم که هر مشتری نیازهای مختلفی دارد و خدمات ما را متناسب با نیاز مشتری تغییر می دهد. با درك فرآورده های مختلف برای دستیابی به نیاز مشتری ، خدمات درجه ۱ را ارائه می دهد.

    بستن