ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸۰۲, Xingduhui Building, No. ۱۱۱, Bai Xiang Road, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : در یانگژو است که یک شهر تاریخی ، فرهنگی و جذاب است. شرکت ما تحقیقات ، ساخت و تجارت صادراتی را با هم ترکیب می کند. ما بیش از ۳۰ سال تجربه غنی در ساخت و صادرات محصولات فایبرگلاس داریم.اکنون ما با ۲۶ کشور روابط همکاری پایدار داریم. مانند آمریکا کانادا ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، لهستان ، رمانیا ، فیلیپین ، ژاپن و غیره. ما انواع مختلفی از شناور فایبرگلاس ، تشک فایبرگلاس ، مش فایبرگلاس ، پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در یانگژو است که یک شهر تاریخی ، فرهنگی و جذاب است. شرکت ما تحقیقات ، ساخت و تجارت صادراتی را با هم ترکیب می کند. ما بیش از ۳۰ سال تجربه غنی در ساخت و صادرات محصولات فایبرگلاس داریم.
    اکنون ما با ۲۶ کشور روابط همکاری پایدار داریم. مانند آمریکا کانادا ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، لهستان ، رمانیا ، فیلیپین ، ژاپن و غیره. ما انواع مختلفی از شناور فایبرگلاس ، تشک فایبرگلاس ، مش فایبرگلاس ، پارچه فایبرگلاس و سایر محصولات مختلف - پانل ، لوله ، مواد پروفیل و غیره را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
    اگر شما به محصولات فایبرگلاس در چین نیاز دارید ، ما به شما قول می دهیم کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و بهترین خدمات را داشته باشید. صمیمانه منتظر کار با دوستان در سراسر جهان هستیم.

    بستن
محصولات
میکرو فیبر (پشم شعله پاش)
میکرو فیبر (پشم شعله پاش)
پارچه حفاظتی EMI EMC رسانای مس نیکل
Pet, Pan, PP Staple Fiber برای باتری
کاغذ پوشش داده شده برای باتری خشک (کاغذ پوشش داده شده)
رشته های خرد شده فایبرگلاس برای BMC
کاشی کوچک رنگارنگ
کاشی نرم - دانه چوب
کاشی نرم - کاشی های پرورشی
کاشی نرم - تخته سنگ
کاشی نرم الگوی مرمر
لوازم جانبی سر موپ با گیره پهن