ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱ East Road, Jidong Area, Xiaolan Town, Zhongshan City, Guangdong Province, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : استان گوانگدونگ واقع شده است که بزرگترین منطقه صنعتی صنایع فلزی در چین است. دفتر تجارت صادراتی ما (که قلم ها و هدایای نامیده می شود) در منطقه نانچنگ ، ​​شهر دونگوان واقع شده است که بسیار نزدیک به کارخانه ما است. ما یکی از حرفه ای ترین هدایای تبلیغاتی و تولید کننده سوغات در چین هستیم.شرکت صنایع دستی، با مسئولیت محدود در زمینه ایجاد و تولید سنجاق یقه سفارشی ، سکه ، مدال ، گلدوزی و اشیای با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    استان گوانگدونگ واقع شده است که بزرگترین منطقه صنعتی صنایع فلزی در چین است. دفتر تجارت صادراتی ما (که قلم ها و هدایای نامیده می شود) در منطقه نانچنگ ، ​​شهر دونگوان واقع شده است که بسیار نزدیک به کارخانه ما است. ما یکی از حرفه ای ترین هدایای تبلیغاتی و تولید کننده سوغات در چین هستیم.
    شرکت صنایع دستی، با مسئولیت محدود در زمینه ایجاد و تولید سنجاق یقه سفارشی ، سکه ، مدال ، گلدوزی و اشیای بافته شده ، زنجیرهای کلیدی ، قاب عکس و هدایای تبلیغاتی فعالیت کامل دارد. ۸۰٪ از کارکنان تولید ما بیش از ۵ سال ، ۱۰ سال و حتی ۱۵ سال در اینجا کار کرده اند. طراحان ماهر از نزدیک با مشتریان کار می کنند تا نیازهای شخصی را برآورده کنند ، از ابتدای ایجاد آثار هنری. افراد حرفه ای برجسته قالب می تراشند تا با استفاده از قالب مهدود ضربه خورده یا قالب قالب ایجاد کنند و سپس صنایع دستی فلزی را مهر می زنند - همه به روشی به موقع و اقتصادی.
    صلاحیت: ما تجدید نظر ، تجدید نظر ، تجدید نظر را انجام دادیم. ما همچنین و شناسه تجدید نظر ۸۳۲۷۴ هستیم.
    طی سالهای گذشته ، تیم ما با انواع مشتریان راضی کار کرده است. ما حساب هایی مانند دیزنی ، معجزات ، جنگ ستارگان ، بنز ، لندرور ، یونیسف ، همچنین دولت ، ارتش ، مدارس و سازمان های ورزشی را در کشورهای مختلف مدیریت کرده ایم. ما از شما دعوت می کنیم برای دیدن برخی از این طراحی های جالب وب سایت ما را مرور کنید.
    اجازه دهید مزیت اصلی زیر را برای ما ببینیم:
    ۱. حدود ۳۰٪ شارژ پایین ، تمام محصولات ما از نظر قیمت واحد ۱۰٪ کمتر از متوسط ​​قیمت بودند.
    ۲. ما ۳ سال از آخرین تاریخ سفارش نگه داریم و فیلم چاپی ۲ سال می میرد.
    ۳. آثار هنری تولید رایگان ظرف ۴ ساعت در طول روز کاری برای تأیید ارسال می شود.
    ۴. خدمات تحویل سریع بدون هزینه اضافی عجله در دسترس است.
    ۵. مقدار محدودی برای ما وجود ندارد ، سفارش می تواند ۱۰ عدد یا ۵۰ عدد باشد
    ۶. کار تولید و صادرات را در داخل ادغام کنید
    ۷. تحقیق و توسعه مداوم برای مشتریان طراحی های خاص
    تلاش ما برای جلب رضایت مشتری ، هدف اصلی ما است. و ما واقعاً اعتقاد داریم که موفقیت شما موفقیت ماست. ما ۱۰۰٪ اطمینان داریم تا انتظار شما را برآورده کنیم ، آنچه شما باید انجام دهید این است که فقط نیازهای خود را به ما بگویید. لطفا دریغ نکنید و سعی کنید ما را امتحان کنید ، زیرا ما می دانیم که بهترین راه برای متقاعد کردن شما در کیفیت و خدمات ما تنها با کلمات نیست ، بلکه با محصول نهایی در دست شما است.

    بستن