ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱۹, Xinrong Jinchengwan, No. ۱۶۹ Jinshan Avenue, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : فوژو هائیتپرومو. همیشه با ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان ، کیفیت بهتر ، تحویل سریع و خدمات پیگیری پس از هر مشاغل ، ما تمام محصولات تولید شده در یک سایت ، بندهای بسته ، مچ بند ، کشنده لاستیک ، مدالها ، زنجیرهای کلید ، زمینه های تبلیغاتی ساخته شده توسط روی را ادغام کرده ایم آلیاژ تشکیل شده یا حاوی پلی استر ، پنبه ، گلدوزی شده در قرارداد است. این وظیفه ماست که خدمات را ارائه دهیم.به منظور ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فوژو هائیتپرومو. همیشه با ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان ، کیفیت بهتر ، تحویل سریع و خدمات پیگیری پس از هر مشاغل ، ما تمام محصولات تولید شده در یک سایت ، بندهای بسته ، مچ بند ، کشنده لاستیک ، مدالها ، زنجیرهای کلید ، زمینه های تبلیغاتی ساخته شده توسط روی را ادغام کرده ایم آلیاژ تشکیل شده یا حاوی پلی استر ، پنبه ، گلدوزی شده در قرارداد است. این وظیفه ماست که خدمات را ارائه دهیم.
    به منظور جلوگیری از ایجاد آلاینده ها ، ما مجوز آبکاری را از دولت چین اخذ کرده و تصفیه خانه فاضلاب می سازیم. مواد اولیه انتخاب شده برای تولید مطابق با استانداردهای محتوای سرب است که توسط تنظیم می شود. ما گزارش های مختلف آزمون را به دستورالعمل های خود ارائه داده ایم.
    ما می توانیم آرم های سفارشی شما را به محصولات عالی منتقل کنیم ، در عین حال هیچ آلاینده ای برای محیط زیست وجود ندارد ، از کارهای خوبی مراقبت شده است ، کیفیت مطابق با استانداردها و زمان تحویل است ، از همه مهمتر ، قیمت رقابتی پیش بینی شده است.
    از نمونه یا نیاز خود استقبال کنید ، ما می توانیم نیاز شما را برآورده کنیم و برای شما به دست آوریم.
    چه می توانیم بکنیم؟
    الف - خدمات بازیافت چاپ متنوع
    ، ما می توانیم خدمات مختلف پردازش مانند چاپ روی صفحه ، چاپ انتقال حرارت ، چاپ کف ، چاپ افست را با شما ارائه دهیم.
    ب - بند بند ، مچ بند و محصولات نگهدارنده تلفن همراه تولید کنید
    ما با استفاده از طیف گسترده ای از پارچه ها و مواد ، انواع بند بند ، مچ بند و محصولات نگهدارنده تلفن همراه را ایجاد می کنیم که از کیفیت خوب و قیمت رقابتی برخوردار هستند.
    ج - ارائه تبلیغات تجاری و طراحی محصول
    برای گشت و گذار در بازارها و انتظار محصولات شما در موقعیت پیشرو ، ما همچنین پیشنهادات تبلیغاتی حرفه ای را بر اساس نیازهای شما ارائه می دهیم.
    به عنوان دستیار تأمین منابع خود در چین ، کالاهای با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را ارائه دهید.
    نماینده تأمین منابع خود در چین باشید ، با تولید کنندگان داخلی ارتباط برقرار کرده و با آنها مذاکره کنید ، اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که آنها تحویل داده اند تقاضای شما را برآورده می کنند و از طریق کارکنان فروش با تجربه و آموزش دیده ما قیمت رقابتی ارائه می دهند.

     

    بستن