ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۱۰۰۶/۱۰۰۷, Hualun Nanshang Bldg a, No. ۷ Dongting Rd, Xindian Town, Xiang'an District, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : نور ستارگان در سال ۲۰۰۹ پیدا شد و در زمینه هدایا و منازل تخصص دارد. محصولات ما شامل پوشش های مختلف از پلی رزین ، سرامیک ، چوب ، آهن و شیشه و غیره است. ما با بیش از ۵۰۰ تامین کننده در سراسر چین کار کرده ایم. آنها عمدتا از (برای وسایل سرامیکی) هستند. مینهو ، آنکسی ، ژجیانگ (برای قاب های آهنی و چوبی) ؛ (برای زمینه های پلی ریزین) ؛ ژانگژو ، گوانگدونگ و فوژو (برای ساعت و ساعت).ما از شرکت تأمی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نور ستارگان در سال ۲۰۰۹ پیدا شد و در زمینه هدایا و منازل تخصص دارد. محصولات ما شامل پوشش های مختلف از پلی رزین ، سرامیک ، چوب ، آهن و شیشه و غیره است. ما با بیش از ۵۰۰ تامین کننده در سراسر چین کار کرده ایم. آنها عمدتا از (برای وسایل سرامیکی) هستند. مینهو ، آنکسی ، ژجیانگ (برای قاب های آهنی و چوبی) ؛ (برای زمینه های پلی ریزین) ؛ ژانگژو ، گوانگدونگ و فوژو (برای ساعت و ساعت).
    ما از شرکت تأمین منابع و خرید دفتر رشد می کنیم. ما تأمین کنندگان زیادی با ما همکاری داریم ، مشتریان می توانند طیف گسترده ای از محصولات را انتخاب کنند. ما همچنین یک سیستم کنترل کیفیت بسیار دقیق در کار داریم. ما تیم خود را داریم و همچنین برای تضمین کیفیت محصول برای شما با شرکت بازرسی شخص ثالث همکاری می کنیم!
    ما شهرت خوبی در قیمت رقابتی و قابلیت اطمینان در خدمات و مراقبت از مشتری داریم. ما با بسیاری از مشتریان خارج از کشور روابط تجاری برقرار کرده ایم. تیم مدیریتی ما بسیار تلاش کرده است تا به تدریج نفوذ خود را در بازار جهانی گسترش دهیم ، با شرکای اصلی صادراتی ما در آمریکای جنوبی ، ایالات متحده آمریکا ، بازارهای اروپا و شرق.
    دلیل اصلی مراجعه مداوم مشتریان به ما این است که ما محصولات با کیفیت عالی و متنوع با طراحی ارائه می دهیم و رقابتی ترین قیمت ها و تحویل به موقع را داریم. ما همچنین تخفیف هایی را برای خریداران منظم بلند مدت در نظر گرفته ایم. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا با نیاز خود با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستیم !

    بستن