ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- ونک- خیابان شیراز جنوبی- خیابان گرمسار شرقی- شماره ۹
  • درباره ما : شرکت حمل واردات ایران در سال ۱۳۶۰ (۱۹۸۱) با نام شرکت حمل و نقل بین المللی ایران پان موندو تاسیس گردید و سپس بر اساس تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تغییر نام‌های خارجی، از سال ۱۳۶۲ به شرکت حمل واردات ایران – سهامی خاص تغییر نام یافت و تاکنون با همین نام در حال فعالیت است. با گسترش دامنه فعالیت‌های شرکت، از سال ۱۳۶۴ با کسب مجوز از سازمان بنادر و کشتیرانی فعالیت در ز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل واردات ایران در سال ۱۳۶۰ (۱۹۸۱) با نام شرکت حمل و نقل بین المللی ایران پان موندو تاسیس گردید و سپس بر اساس تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تغییر نام‌های خارجی، از سال ۱۳۶۲ به شرکت حمل واردات ایران – سهامی خاص تغییر نام یافت و تاکنون با همین نام در حال فعالیت است. با گسترش دامنه فعالیت‌های شرکت، از سال ۱۳۶۴ با کسب مجوز از سازمان بنادر و کشتیرانی فعالیت در زمینه دریایی نیز به فعالیت‌های شرکت افزوده شد.

    این ترمینال با وسعت ۵۰۰,۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین ترمینال های بخش خصوصی در بندرعباس بوده و با داشتن انبارهای مختلف ( سوله، سرباز، محصورجهت محصولات سنگین و فله ) و دارابودن گواهی از طرف سازمان محیط زیست ایران در زمینه نگهداری هر گونه کالا حتی مواد شیمیایی فعالیت دارد. در حال حاضر اتصال ترمینال به شبکه ریلی کشور در حال اجراست. ترمینال حای دارای ۱۲ باب دفتر تجاری، باسکول اختصاصی و محوطه جهت شستشو، نگهداری و تعمیر کانتینر می‌باشد.

    بستن