ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. یک ارائه دهنده کامل راه حل های مهمان نوازی است ، ما تامین کننده قابل اطمینان انواع محصولات بخش مهمان نوازی هستیم. مجموعه کاملی از محصولات کلاس جهانی را برای هتل ها و خانه های مبله ارائه می دهدخواه در حال افتتاح هتلی جدید و بازسازی ملک موجود باشید و یا نیازهای روزمره داشته باشید ، ما می توانیم گزینه های مختلفی را در بین تمام وسایل مبلمان ، تجهیزات و تجهیزات به شما ار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. یک ارائه دهنده کامل راه حل های مهمان نوازی است ، ما تامین کننده قابل اطمینان انواع محصولات بخش مهمان نوازی هستیم. مجموعه کاملی از محصولات کلاس جهانی را برای هتل ها و خانه های مبله ارائه می دهد
    خواه در حال افتتاح هتلی جدید و بازسازی ملک موجود باشید و یا نیازهای روزمره داشته باشید ، ما می توانیم گزینه های مختلفی را در بین تمام وسایل مبلمان ، تجهیزات و تجهیزات به شما ارائه دهیم.
    مارک تجاری و همچنین قیمت گذاری را ارائه می دهد ، ما همچنین بسته های سفارشی را انجام می دهیم ، به مشتریان خود کمک می کنیم بسته خود را بر اساس طراحی و بودجه بسازند.
    با طرز فکر حل مسئله به هر پروژه نزدیک می شود.
    منظور ما از این حرف این است که ما سفارش گیرنده نیستیم. ما مشاورانی آگاه هستیم که هدف آنها کمک به شما در تجارت شما است.
    مهمان نوازی که ارائه می دهیم از دو ستاره تا هفت ستاره شامل سبک مدرن ، سبک اروپایی ، سبک کوتاه ، سبک کشور ، سبک چینی و غیره است. هتلی با نام تجاری که ما در آن کار کرده ایم عبارتند از: هتل با مالکیت ، و بیشتر.

    بستن