ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huzhailong Industry Area, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : صنعت و تجارت شرکت ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۲ ، متخصص در تجهیزات تناسب اندام تفریحی و محصولات خاص لاتکس تاسیس شد. در حال حاضر این تولید کننده با تولید نسبتاً جامع محصولات لاتکس (انواع و الزامات) در داخل است.محصولات اصلی ما مطابق با کشور های ملی و اروپایی و آمریکایی و دمبل اصلی ، نوارهای حلقه مقاومت ، نوارهای یوگای تناسب اندام ، تلویزیون های رنگی طبیعی لاتکس و غیره است. استانداردهای مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنعت و تجارت شرکت ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۲ ، متخصص در تجهیزات تناسب اندام تفریحی و محصولات خاص لاتکس تاسیس شد. در حال حاضر این تولید کننده با تولید نسبتاً جامع محصولات لاتکس (انواع و الزامات) در داخل است.
    محصولات اصلی ما مطابق با کشور های ملی و اروپایی و آمریکایی و دمبل اصلی ، نوارهای حلقه مقاومت ، نوارهای یوگای تناسب اندام ، تلویزیون های رنگی طبیعی لاتکس و غیره است. استانداردهای محصول چه اینکه گواهینامه های تصویب شده اند. محصولات به اروپا ، امریکا ، خاورمیانه و سایر کشورها و مناطق صادر می شود ، / را بپذیرید.
    ما دارای قدرت فنی قوی و تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش ، و همچنین یک تیم حرفه ای هستیم ، به منظور عمل و تولید ، اطمینان از ثبات و تعالی کیفیت محصول ، کاملاً از استانداردهای پیروی می کنیم.

    بستن
محصولات
کاپ قهوه XL-2550
XL-2540
XL-2740
XL-8657
XL-8350
XL-8657
XL-005
XL-009
XL-7030
XL-7010
XL-710
XL-370