ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hua Min Bldg., ۵۶۵ Xueyuan Mid St., Putian, Fujian, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۸۸ به عنوان یک شرکت دولتی تأسیس شد. و تجدید ساختار شرکت در سال ۲۰۰۳ با لیو پینگشان به عنوان نماینده قانونی و با سرمایه ثبت شده ۲۰ میلیون (یوان چین) به پایان رسید.پوتیان هوامین از زمان تأسیس تاکنون به اصل تجارت "مدیریت یکپارچگی ، مدیریت استاندارد ، خدمات عالی و رضایت مشتری" پایبند بوده است. عملکرد واردات و صادرات این کشور با حجم واردات و صادرات تجمعی بیش از ۱۲ میلیارد طی ۳۰ سال گ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۸۸ به عنوان یک شرکت دولتی تأسیس شد. و تجدید ساختار شرکت در سال ۲۰۰۳ با لیو پینگشان به عنوان نماینده قانونی و با سرمایه ثبت شده ۲۰ میلیون (یوان چین) به پایان رسید.
    پوتیان هوامین از زمان تأسیس تاکنون به اصل تجارت "مدیریت یکپارچگی ، مدیریت استاندارد ، خدمات عالی و رضایت مشتری" پایبند بوده است. عملکرد واردات و صادرات این کشور با حجم واردات و صادرات تجمعی بیش از ۱۲ میلیارد طی ۳۰ سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. همچنین به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای تجارت خارجی و معیار صنعتی در شهر پوتیان رتبه بندی شده است.
    به مدت سی سال ، پوتیان هوامین بخشهای بازار تجارت خارجی را بصورت عمیق پرورش داده و از مفهوم تجارت منافع مشترک و رفاه متقابل حمایت کرده است. با تکیه بر شهرت خوب انباشته شده و خدمات عالی عالی و مداوم ، اعتماد مشتریان داخلی و خارجی را جلب کرده و بیش از ۱۰ سال با بسیاری از مشتریان روابط سالم و خوبی برقرار کرده است.
    پوتیان هوامین عمدتاً در زمینه واردات و صادرات کالا و فناوری (به صورت خود اداره یا به عنوان آژانس) فعالیت می کند. سلول اصلی محصول آن از یک نوع اولیه اولیه به مجموعه ای از انواع شامل کفش ، لباس ، مایحتاج روزمره ، صنایع دستی ، مصالح ساختمانی و محصولات آبزی تبدیل شده است. در همین حال ، صدها شرکت کوچک و متوسط ​​خدمات کامل تجارت خارجی مانند راهنمایی دانش تجارت ، غرفه های داخلی و خارجی ، تدارکات ، اظهارنامه برای بازرسی و قرنطینه ، ترخیص کالا از گمرک ، بیمه اعتبار ، امور مالی ، جمع آوری ارز ، مالیات را ارائه داده است. بازپرداخت و غیره این شرکت همچنین خدمات با کیفیتی را برای کمک به شرکت های خصوصی در گسترش بازارهای جهانی ارائه داده است. به عنوان معیار کامل خدمات تجارت خارجی و یک شریک تجاری قابل اعتماد خارجی برای شرکت های تولیدی خرد ، کوچک و متوسط ​​برای گسترش بازارهای جهانی به یک شرکت مشترک پلت فرم تبدیل شده است.
    با پایبندی به فلسفه تجارت "پیروزی در بازار با یکپارچگی ، افزایش کارایی از طریق مدیریت و ایجاد نام تجاری با اعتبار" ، ابتدا در منطقه گردش تجارت خارجی شهر پوتیان ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ، جنگل را تصویب کرد گواهینامه سیستم نگهداری محصولات ، صدور گواهینامه از حقوق گمرکی و سایر گواهینامه های صلاحیت تجاری ، همراه با مدیریت اطلاعات .
    سالها مدیریت کامل ، شهرت خوبی کسب کرده است:
    "مالیات دهندگان صادق و بزرگ" ، "واحد مقدم در ایجاد شرکتهای صادقانه" ، "گروه زنان پیشرو ملی" ، "شرکتهای با اعتبار بالا از طریق ارز" ، "۳۰۰ شرکت برتر صنعت خدمات فوجیان" در "سالها" ، اعتبار عالی رتبه بندی در بانک چین ، درجه شرکت در دفتر کنترل ارز ، درجه شرکت در بازپرداخت مالیات صادرات و غیره ؛ در ژوئن ۲۰۱۹ ، به عنوان تنها شرکت آزمایشی استانی برای خدمات کامل تجارت خارجی در رتبه بندی شد. در سپتامبر ۲۰۱۹ ، به عنوان یکی از اولین دسته های برای صنعت کفش تجاری تأیید شده است.

    بستن