ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۴۰۲&۰۹, Chenyue Business Center No. ۹۶۱, Tianyuan Road, Tianhe District, Guangzhou China
  • درباره ما : یک حرفه ای ۱۴ ساله با صادرات ۹۰٪ به آمریکای شمالیمیزان صلاحیت در حالت مرحله بازرسی قطعهیک تولید کننده متخصص محصولات کاغذی با کیفیت در تهیه محصولات کاغذی و به طور کلی خدمات چاپ / بسته بندی فعالیت می کند. طیف وسیعی از محصولات ما شامل برنامه ریزهای شخصی ، کتاب های مختلف ، بازی های رومیزی ، دفترچه یادداشت ، پوشه ، مجله ، بروشور ، پوستر ، برچسب ، تقویم و جعبه های کاغذی کادوئی است.ما با بسیاری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک حرفه ای ۱۴ ساله با صادرات ۹۰٪ به آمریکای شمالی
    میزان صلاحیت در حالت مرحله بازرسی قطعه
    یک تولید کننده متخصص محصولات کاغذی با کیفیت
    در تهیه محصولات کاغذی و به طور کلی خدمات چاپ / بسته بندی فعالیت می کند. طیف وسیعی از محصولات ما شامل برنامه ریزهای شخصی ، کتاب های مختلف ، بازی های رومیزی ، دفترچه یادداشت ، پوشه ، مجله ، بروشور ، پوستر ، برچسب ، تقویم و جعبه های کاغذی کادوئی است.
    ما با بسیاری از کارخانه های تخصصی در زمینه محصولات کاغذی و خدمات چاپ / بسته بندی از نزدیک و به طور مداوم کار می کنیم. بنابراین ، ما دانش و صنعت قابل توجهی را جمع آوری کرده ایم و متخصصان باتجربه ای در این زمینه برای خدمات بهتر مشتریان جهانی با محصولات با کیفیت بالا در خدمات رقابتی ارائه می دهیم.
    مشارکت محکم با کارخانه های تخصصی
    ما چندین کارخانه شریک داریم که دارای ماشین آلات خوب ، سیستم مدیریتی خوب و پرسنل مجرب هستند. به عنوان مثال ، اولین شریک ما یک کارخانه ماهر است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است. این منطقه ۱۰ هزار متر مربع مساحت تولید دارد و به خوبی با ماشین آلات شامل شش مجموعه از هایدلبرگ از جمله هایدلبر ، ماشین چاپ / تاشو ، و همچنین ماشین آلات چسب برای فرآیندهای پیش چاپ و چاپ مجدد مجهز شده است.
    اکنون با ما تماس بگیرید
    ما به مشتریان عمده از آمریکای شمالی و اروپای غربی خدمات ارائه می دهیم. با ۵۰۰ قطعه شروع می شود. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

    بستن