ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangmen Jianghai Lianhe Colour Packing and Printing Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۴۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Beitouju Industrial Park, Lile Town, Jianghai Dist, Jiangmen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت بسته بندی و چاپ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، این یک شرکت تابعه از گروه است. این شرکت در جیانگمن ، شهر مشهور چینی های خارج از کشور در مثلث رود مروارید واقع شده است. از بزرگراه ، بزرگراه ، بزرگراه و سایر بزرگراه ها به از ، پنج دقیقه بیتوزوزوی تا منطقه توسعه صنعتی لیله بروید و حمل و نقل بسیار راحت است.شرکت دارای منطقه کاشت مستقل ، محیط زیبا ، مساحت بیش از ۸۰۰۰ متر مربع و م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بسته بندی و چاپ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، این یک شرکت تابعه از گروه است. این شرکت در جیانگمن ، شهر مشهور چینی های خارج از کشور در مثلث رود مروارید واقع شده است. از بزرگراه ، بزرگراه ، بزرگراه و سایر بزرگراه ها به از ، پنج دقیقه بیتوزوزوی تا منطقه توسعه صنعتی لیله بروید و حمل و نقل بسیار راحت است.
    شرکت دارای منطقه کاشت مستقل ، محیط زیبا ، مساحت بیش از ۸۰۰۰ متر مربع و مساحت ساختمان بیش از ۲۲۵۰۰ متر مربع است ، این شرکت دارای استحکام قوی ، بسیاری از شاخه های تولید و سیستم خدمات عالی است. شرکت لیانهه انواع مواد بسته بندی کامپوزیت با کیفیت پایدار و قابل اعتماد را تولید می کند که مورد اعتماد و تمجید عمیق مشتریان در داخل و خارج از کشور است. مواد بسته بندی تولید شده توسط این شرکت به اروپا ، آمریکا و کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز صادر می شود و تصویر تجاری خوبی را ایجاد کرده است.
    شرکت لیانه اولین شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد بسته بندی سموم دفع آفات در چین فعالیت می کند. این شرکت از زمان تاسیس خود متعهد به تحقیق و توسعه و تولید انواع مواد بسته بندی سموم دفع آفات و فناوری های ضد جعل و تقلب بوده است. این نه تنها انواع مختلف بسته بندی سموم ضد خوردگی و ضد تراوش را تولید کرده است ، بلکه انواع فن آوری های پیشرفته ضد جعل و جعل و تقلب را نیز توسعه داده است.
    این شرکت به خط توسعه "فن آوری بالا ، نقطه شروع بالا و راندمان بالا" پایبند است ، به اصل کیفیت "دادن محصولات با کیفیت بالا به مشتریان و هرگز خود را راضی نمی کند" را رعایت می کند ، و فن آوری بالا و با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد مواد بسته بندی

    بستن
محصولات
مواد افزودنی
مواد افزودنی
مواد افزودنی
مواد افزودنی