ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : R۸۱۶-۸۱۷, Building a, Changsheng Shangdongqu, Furong District, Prc, Changsha, Hunan, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد. با بیش از ۴۰ سال توسعه سریع و در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰۰ کارمند و ۳۸ شرکت در زمینه تولید ، بازرگانی.در لحظه مناسب سال ۲۰۰۰ متولد شد و مسئولیت واردات و صادرات محصولات را بر عهده می گیرد. ارزش صادرات سالانه به ۶۰ میلیون دلار می رسد و تجارت ۸۰ کشور با بازارهای عمده در آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپای شرقی و غربی و آسیای جنوبی را پوشش می دهد. در همین حال ما همچنین تأمین کنن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد. با بیش از ۴۰ سال توسعه سریع و در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰۰ کارمند و ۳۸ شرکت در زمینه تولید ، بازرگانی.
    در لحظه مناسب سال ۲۰۰۰ متولد شد و مسئولیت واردات و صادرات محصولات را بر عهده می گیرد. ارزش صادرات سالانه به ۶۰ میلیون دلار می رسد و تجارت ۸۰ کشور با بازارهای عمده در آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپای شرقی و غربی و آسیای جنوبی را پوشش می دهد. در همین حال ما همچنین تأمین کننده زنجیره های تجارت جهانی هستیم ، به عنوان مثال و غیره
    اکنون چهار حوزه مختلف تجاری داریم که شامل:
    شماره ۱ ظرف کامل فلاسک وکیوم ، قمقمه ، بطری آب و دوباره پر کردن شیشه
    ظروف سرامیکی شماره ۲ (لیوان های سرامیکی ، لیوان های تصعید ، ست شام سرامیکی)
    ظروف مینا کاری شماره ۳ (فنجان کت بالا ، زنگ فیلترهای رویه ، ظروف رویه)
    کارد و چنگال میز استیل ضد زنگ شماره ۴ (مجموعه کارد و چنگال)
    در زیر برخی از مزیت های ما برای استفاده از این چهار مجموعه محصولات ذکر شده است:
    شماره ۱ ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پر کردن شیشه در آسیا است و تولید سالانه آن به بیش از ۱۶۵ میلیون قطعه می رسد. این اندازه های زیادی دارد که متناسب با انواع فلاسک های است.
    فلاسک وکیوم با آستر شیشه از دیگر محصولات استراتژیک است و تولید سالانه آن ۳۰ میلیون قطعه است. صدها طرح زیبا با رنگ ها ، اشکال ، ظرفیت و مواد مختلف وجود دارد که می تواند طیف گسترده ای از گزینه ها را به شما ارائه دهد.
    در مورد مشتریانی که به دنبال فلاسک خلا با دوام و نشکن هستند ، نیز راه حل های خوبی ارائه می دهد. آنها کارگاه تولید دیگهای قهوه استیل ضد زنگ با دیواره دو جداره و قابلمه با کیفیت بالا را دارند. کارخانه آنها ۵۰۰۰ متر مربع را اشغال کرده و تولید سالانه ۳.۵ میلیون قطعه است. آنها همچنین خدمات مختلف طراحی و رنگ آمیزی روغن را ارائه می دهند.
    شماره ۲ ، در طراحی ، تولید و صادرات ظروف سرامیکی ، بیش از ۲۰ سال تجربه تجارت تخصص دارد. تمام موادی که ما استفاده کردیم دارای درجه ایمنی غذایی هستند و کاملاً مطابق با استانداردهای ایمن غذایی اروپا و آمریکا هستند. محصولات می توانند ازمایش ، معاینه و سایر معاینات مربوطه عبور کنند.
    شماره ۳ کارخانه ظروف مینا کاری شده تاسیس شده در سال ۱۹۹۳ ، واقع در ، هونان ، مرکز چین ، بزرگترین و بزرگترین تامین کننده ظروف پخت و پز چینی است. کارخانه ظروف لعابی مجهز به ۴ کوره و انواع دامنه محصولات ظروف آشپزی ، ارزش تولید سالانه ۱۲ میلیون دلار آمریکا ، بیش از ۳۰۰ مدل برای پوشش بالا ، مجموعه های زنگ فیلتر ذخیره سازی ، قابلمه ها ، ظروف غذاخوری ، لیوان های کتری و ظروف لعابی نچسب را لعاب می زند. ، می تواند طبقه بندی فراوان محصول به شما ارائه دهد خدمات خرید یک مرحله ای برای صرفه جویی در وقت و هزینه. با داشتن تیم تجهیزات پیشرفته ، کارگران باتجربه ، مهندسان تحقیق و توسعه حرفه ای و کیفیت دقیق ، خدمات درجه یک و حرفه ای را به مشتریان ارائه می دهد.
    شماره ، ۴ کارخانه کارد و چنگال فولاد ضد زنگ تحت رهبری ، با بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع است که در شهر ، استان گوانگدونگ واقع شده است. کارخانه ما مجهز به دستگاه های مهر زنی ۳۰ ست ، دستگاه پرداخت ۵۲ ست ، دستگاه لبه ۱۸ ست ، دستگاه تمیز کردن اتوماتیک و ۵ خط تولید است. با خط تولید پیشرفته و تجهیزات و تکنسین حرفه ای ، قدرت قوی در تحقیق و توسعه ، ما ارتباط تجاری طولانی مدت با مشتریان در سراسر جهان برقرار کرده ایم.

    بستن