ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۷۱-۷۱۱, Songyang Road, Longgang, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : کارخانه تولید کیف کیسه که در ونژو ، ژجیانگ ، چین است. و بسیار نزدیک به کانال های نینگبو و شانگهای. ما بیش از ۱۰ سال تجربه تولید داریم. ما می توانیم برای درخواست حجم شما ، روزانه حداکثر ۲۰،۰۰۰ کیسه در هر نوع تولید کنیم. ما می توانیم چاپ و لمینیت را خودمان انجام دهیم. ما بیش از صد و پنجاه کارگر خیاطی داریم. ما تجهیزات و فناوری چاپ پیشرفته ای داریم.ما کیف های خرید ، کیف های حمل بار ، کیف ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه تولید کیف کیسه که در ونژو ، ژجیانگ ، چین است. و بسیار نزدیک به کانال های نینگبو و شانگهای. ما بیش از ۱۰ سال تجربه تولید داریم. ما می توانیم برای درخواست حجم شما ، روزانه حداکثر ۲۰،۰۰۰ کیسه در هر نوع تولید کنیم. ما می توانیم چاپ و لمینیت را خودمان انجام دهیم. ما بیش از صد و پنجاه کارگر خیاطی داریم. ما تجهیزات و فناوری چاپ پیشرفته ای داریم.
    ما کیف های خرید ، کیف های حمل بار ، کیف های تبلیغاتی ، کیف های ساحلی ، تشک های ساحلی ، کیف های شکل ، کیف های زیپ و غیره ارائه می دهیم.
    محصولات ما نه تنها جذاب بلکه با کیفیت خوب و قیمت بسیار رقابتی نیز طراحی شده اند. و ما می توانیم طیف وسیعی از محصولات را برای هدف شما تولید و توسعه دهیم تا نیاز بازار شما را برآورده سازد.
    مواد اصلی ما بافته شده ، پارچه غیر بافته شده ، پارچه ، جوت ، پنبه و غیره است.
    مواد ما ۱۰۰٪ سازگار با محیط زیست است و جوهر مورد استفاده ما برای چاپ به استانداردهای بین المللی ایمنی و بهداشت می رسد. ما می توانیم مرجع گزارش آزمایش پارچه و جوهر را ارائه دهیم. البته در صورت نیاز می توانیم گواهی مبدا سفارت ، موسسه آزمایش و غیره را ارائه دهیم.
    اگر به محصولات ما علاقه مند هستید یا می توانیم به تبلیغ شرکت شما کمک کنیم ، لطفا از وب سایت ما دیدن کنید ، سبک را انتخاب کنید. لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید ، ما نیز به گرمی از شما بازدید می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنید ، و شما آن را بسیار عادلانه می دانید.

    بستن