ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۱۸ United Bldg, Xiaogang, Beilun Dist., Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ما در نینگبو ، چین واقع شده است ، ما یک تولید کننده حرفه ای پرده دوش ، سفره ، کالاهای حمام و کیف کولر ، سازمان دهنده ماشین ، کیف ابزار ، کیسه ذخیره سازی و بسیاری دیگر از محصولات برای استفاده روزانه هستیم. ما به طور خاص سالها درگیر این حوزه بوده ایم.با قیمت و کیفیت رقابتی ، محصولات ما در ژاپن ، آمریکا ، کانادا ، اروپا ، استرالیا و غیره فروش خوبی دارند و ما به تولید محصولات بیشتر برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در نینگبو ، چین واقع شده است ، ما یک تولید کننده حرفه ای پرده دوش ، سفره ، کالاهای حمام و کیف کولر ، سازمان دهنده ماشین ، کیف ابزار ، کیسه ذخیره سازی و بسیاری دیگر از محصولات برای استفاده روزانه هستیم. ما به طور خاص سالها درگیر این حوزه بوده ایم.
    با قیمت و کیفیت رقابتی ، محصولات ما در ژاپن ، آمریکا ، کانادا ، اروپا ، استرالیا و غیره فروش خوبی دارند و ما به تولید محصولات بیشتر برای دیدار با بازارهای در حال تغییر جهان و جلب رضایت مشتریان خود ادامه خواهیم داد.
    اگر به دنبال تولید کننده ای با قیمت های رقابتی و تحویل به موقع هستید ، لطفا در مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید. ما اطمینان داریم که شما از کیفیت محصول و خدمات ما بسیار راضی خواهید بود.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر ایجاد روابط تجاری با مشتریان از سراسر جهان برای سود متقابل هستیم.

    بستن