ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲# Fuxiang St, Yiheng Rd, Hengjiao Village Shijie Town, Dongguan City, ۵۲۳۳۰۲, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : کلمه در موقعیت یادآوری دائمی از فلسفه اصلی است که فعالیت ما را به عنوان تولید کننده کالاهای مصرفی با کیفیت بالا پیش می برد. برای ادامه کار به ایمان و برای ادامه کار به نیاز است. برای تضمین کیفیت و کارآیی برای تأمین ارزش مشتریانی که هزینه آن را پرداخت می کنند ، مسئولیت لازم است. نیاز واقعی هر مشتری را برآورده می کند احساس واقعی است.تولید کننده کلاس جهانی بسته های شراب با کیفیت و لوازم جان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کلمه در موقعیت یادآوری دائمی از فلسفه اصلی است که فعالیت ما را به عنوان تولید کننده کالاهای مصرفی با کیفیت بالا پیش می برد. برای ادامه کار به ایمان و برای ادامه کار به نیاز است. برای تضمین کیفیت و کارآیی برای تأمین ارزش مشتریانی که هزینه آن را پرداخت می کنند ، مسئولیت لازم است. نیاز واقعی هر مشتری را برآورده می کند احساس واقعی است.تولید کننده کلاس جهانی بسته های شراب با کیفیت و لوازم جانبی ذخیره سازی برای بیش از ۱۲ سال در چین است
    کلمه در یادآوری دائمی از فلسفه اصلی است که تجارت ما را به عنوان تولید کننده کالاهای مصرفی با کیفیت بالا پیش می برد: برای ادامه کار به ایمان و برای ادامه کار به نیاز است. تضمین کیفیت و کارآیی برای تأمین ارزش مشتریانی که هزینه آن را پرداخت کرده اند ، به مسئولیت نیاز دارد. نیاز واقعی هر مشتری را برآورده می کند احساس واقعی است. پاداشی که ما برای دنبال کردن از آن لذت می بریم در نهایت مربوط به تجارت است و این شانس است!
    اطلاعات کارخانه
    کارخانه
    مکان: شهر شیجی ، دونگ گوان ، گوانگدونگ ، چین
    کارمند: ۲۰۰ نفر
    پایه گیاه: ۱۳۰۰۰ متر مربع
    نوع تجارت: سازنده
    زمان نصب: ۲۰۰۰
    گواهینامه ها.
    مارک های تجاری
    ما با مارک های زیادی مانند
    جانی واکر
    بالان
    کوتی سارک
    برادستاد
    شماره ۲۰
    چیواس
    ودکا
    قفسه چیواس
    فولی فولی
    نهنگ بلوگا
    سیاست ماندگار برای همیشه
    حداقل سفارش
    استانداردهای صنعت را در مورد حداقل نیازهای اصلاح ، که ۱،۰۰۰ قطعه در هر رنگ است ، دنبال می کند. تنها استثنا ترتیب ۲ تا ۳ قسمت مختلف با رنگ است که به ۱۰۰۰ قطعه می رسد. بیشتر موافقت می کنند که ، درصورت امکان اجرای یک پروژه از نظر اقتصادی ، با توجه به هزینه های حمل و نقل ، حداقل سفارشات خرید به ۵۰۰۰ دلار آمریکا (۳،۹۰۰ یورو) می رسد.
    قیمت رقابتی
    استراتژی قیمت گذاری ساده است: ارائه قیمت ارزان به مشتری که به کسب و کارها اجازه می دهد در بازارهای داخلی خود گسترش پیدا کنند ، این تجارت باعث تجارت بیشتر برای همه خواهد شد. لطفا در مورد قیمت گذاری دریغ نکنید زیرا ما به طور رایگان نقل قول می کنیم. ما آرزو می کنیم تجارت شما!
    زمان سربازی را سفارش دهید
    زمان تحویل تأیید تقریباً سفارش ۲۰ تا ۲۵ روز پس از آن است. زمان سربازی بسته به مقدار ، نوع محصول و نیاز بسته بندی متفاوت است. خروجی ماهانه ما ۲۵۰۰۰ دستگاه برای محصولاتی است كه قبلاً تولید كرده ایم ، برای محصولات جدید ، یعنی به سفارش ، این روند با در نظر گرفتن مواد جدید ، نشان ها و طرح های برچسب و غیره ، کمی بیشتر طول می كشد. زمان آماده سازی پیش بینی شده به وضوح در فاکتور نشان داده شده است. ما آرزو می کنیم تجارت شما!
    تأیید فروش
    ایمیل و نمابر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش خرید ، به اسناد تأیید فروش تبدیل می شوند. ما همچنین فاکتور را از جمله زمان پیش بینی شده تحویل ، شرایط پرداخت ، دستورالعمل های مواد ، جزئیات بسته بندی ، مرجع کیفیت ، شماره مدل محصول ، مقدار سفارش و ارزش سفارش از طریق فاکس و ایمیل ارسال می کنیم. تولید تنها پس از دریافت تأیید فاکتور از طریق ایمیل یا نمابر آغاز می شود. ما آرزو می کنیم تجارت شما!
    اطلاعات حمل و نقل
    می تواند کالا را بر اساس حمل کند. برای مشتریانی که فراتر از این مرحله به پشتیبانی لجستیکی نیاز دارند ، می توانیم یک حمل و نقل محلی محلی را پیشنهاد دهیم. ما آرزو می کنیم تجارت شما!
    پاداشی که ما برای دنبال کردن از آن لذت می بریم در نهایت مربوط به تجارت است و این خوش شانس است!

    بستن