ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yuanzao Town, Tongzhou City, Nantong, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت نوار نقاله ، با مسئولیت محدود در زمینه تولید و ساخت انواع زنجیرهای پلاستیکی ، تسمه های پلاستیکی مدولار و لوازم جانبی نوار نقاله تخصص دارد. از طریق تحقیق و توسعه مداوم ، این صنعت با تولید محصولات مختلف به طور گسترده ای در پردازش مواد غذایی گوشت ، غذاهای منجمد ، غذاهای دریایی ، نانوایی و محصولات روز استفاده می شود. تسمه نقاله و زنجیره پلاستیکی همچنین در داروسازی ، مواد شیمیایی ، بسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نوار نقاله ، با مسئولیت محدود در زمینه تولید و ساخت انواع زنجیرهای پلاستیکی ، تسمه های پلاستیکی مدولار و لوازم جانبی نوار نقاله تخصص دارد. از طریق تحقیق و توسعه مداوم ، این صنعت با تولید محصولات مختلف به طور گسترده ای در پردازش مواد غذایی گوشت ، غذاهای منجمد ، غذاهای دریایی ، نانوایی و محصولات روز استفاده می شود. تسمه نقاله و زنجیره پلاستیکی همچنین در داروسازی ، مواد شیمیایی ، بسته بندی ، الکترونیک و سایر صنایع نقش مهمی دارند.
    این شرکت با سیستم کیفیت مشخص شده است. این تولید کاملاً مطابق با استاندارد و روشهای است که کیفیت خوب محصول را تضمین می کند. تعداد فزاینده ای از مشتریان به دلیل امکانات پیشرفته ، تجربه غنی ، مدیریت کارآمد و تیم فروش عالی شروع به استفاده از محصولات ما می کنند.
    همیشه چشم انداز ما را در نظر داشته است که "جلب رضایت مشتری با قیمت مناسب ، کیفیت قابل اعتماد و تحویل به موقع" است.
    ما معتقدیم که رضایت مشتری اساس توسعه پایدار شرکت است. آماده همکاری با شما و رفع نیازهای شماست.
    ما فکر می کنیم که همکاری مشترک برای هر دو طرف یک استراتژی برد-برد است.

    بستن