ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Meidong First Group Work Shop, Meizhen, Jiujiang, Nanhai, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : مبلمان هتل در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. پس از سالها توسعه ، از یک شرکت بی نام به تأمین کننده تأثیرگذاری در صنعت تبدیل شده است. امروز ، بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید و صادرات ، متخصص در تولید مبلمان هتل ، مبلمان ضیافت و مبلمان فضای باز و غیره دارد. در سال ۲۰۱۷ ، یک مارک فرعی ایجاد کرد - - ، سعی کرد روش های مارک گذاری برای رواج مبلمان با کیفیت بالا و تهیه مبلمان کاربردی برای اکثر مشتریان.بیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مبلمان هتل در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. پس از سالها توسعه ، از یک شرکت بی نام به تأمین کننده تأثیرگذاری در صنعت تبدیل شده است. امروز ، بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید و صادرات ، متخصص در تولید مبلمان هتل ، مبلمان ضیافت و مبلمان فضای باز و غیره دارد. در سال ۲۰۱۷ ، یک مارک فرعی ایجاد کرد - - ، سعی کرد روش های مارک گذاری برای رواج مبلمان با کیفیت بالا و تهیه مبلمان کاربردی برای اکثر مشتریان.
    بیش از ۱۰ سال ، به بیش از ۶۰ کشور در شش قاره خدمت کرده است. تمام وقت ، تصویب کلاس اول مفهوم طراحی محصول ، تجهیزات پیشرفته تولید ، عمده فرآیند تولید محصول درجه یک ، می تواند مبلمان را برای شما بسازد. محصولات با کیفیت بالا ، خدمات مراقبت ، شهرت خوب و سایر مزایا باعث می شود از دستورالعمل های موجود در بازار بهره مند شود.
    کارخانه ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد و به ۳ کارگاه پارچه ، اتصالات و پلاستیک تقسیم می شود. کارگاه ها با هم کار می کنند. برای کمال در تولید و تولید ، انتخاب دقیق سخت افزار و پارچه و بازرسی دقیق کیفیت محصولات نهایی تمام تضمین های قوی کیفیت محصولات است.
    استانداردهای بالای و شرایط سختگیرانه برای محصولات نیز از طریق این سرویس اجرا می شود. تیم فروش ، متشکل از بیش از ۳۰ نفر ، یک سیستم امنیت خدمات کامل با کیفیت ایجاد کرده اند. از جزئیات برنامه ریزی و طراحی کلی ، تولید و ساخت تا حمل و نقل و نصب ، هر یک کاملاً برای شما در نظر گرفته شده است.

    بستن