ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۴۰۷-۱۴۰۸, No. ۴۸۷ Yangmu Qi Road, Wante Businesscenter, Yingzhou, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد. تولید کننده و تامین کننده حرفه ای محصولات فلزی سفارشی در چین. ما تلاش می کنیم از نظر کیفیت ، خدمات ، رقابتی و مسئولیت پذیری کامل عمل کنیم. امروز می توانید محصولات ما را در هر جای دنیا ببینید.ما قطعات مهر زنی ، قطعات کشیده شده عمیق ، محصولات جوشکاری ، چرخش و حفاری و نخ ، ماشینکاری و و سرمایش همه سطح درمان محصولات با توجه به نیاز مشتری انجام می شود.ما برای هر فرص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد. تولید کننده و تامین کننده حرفه ای محصولات فلزی سفارشی در چین. ما تلاش می کنیم از نظر کیفیت ، خدمات ، رقابتی و مسئولیت پذیری کامل عمل کنیم. امروز می توانید محصولات ما را در هر جای دنیا ببینید.
    ما قطعات مهر زنی ، قطعات کشیده شده عمیق ، محصولات جوشکاری ، چرخش و حفاری و نخ ، ماشینکاری و و سرمایش همه سطح درمان محصولات با توجه به نیاز مشتری انجام می شود.
    ما برای هر فرصتی ارزشمند هستیم و رضایت مشتری را هدف خود می دانیم. امروز با ما تماس بگیرید ، مهندسان ما در ۲۴-۴۸ ساعت به هر یک از سوالات شما پاسخ می دهند.
    محصولات اصلی ما:
    مهر زنی قطعات ، محصولات جوشکاری ، تولید کننده / تامین کننده قطعات ماشینکاری در چین ، ارائه دهنده نگهدارنده فولاد ، نگهدارنده قفسه های فولادی ضد زنگ چرخ دستی سفارشی ، جعبه توزیع کابینت فولادی مورد قدرت مهر زنی و غیره.
    هر گونه علاقه به محصولات ما ، لطفا با ما تماس بگیرید. استقبال می شود.

    بستن