ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Shanghai China Best Source Industrial Development Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۶, No. ۵۱۱, Tian Mu Road West, Shanghai, China
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۵ ، - که قبلاً با عنوان شناخته می شد - برای چندین نیروی مسلح ، پلیس ، و نیروهای امنیتی و سازمان های مختلف در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان تولید کننده و تأمین کننده اصلی در سرزمین اصلی چین فعالیت داشته است.گروه ایمنی با قدرت و تجربه طولانی مدت همیشه در حال بهبود مدیریت عملکردی ، مهارت های منابع انسانی و برنامه های عملکردی خود برای لزوم نیازهای مختلف مشتری ، برنامه ها و هر درخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۵ ، - که قبلاً با عنوان شناخته می شد - برای چندین نیروی مسلح ، پلیس ، و نیروهای امنیتی و سازمان های مختلف در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان تولید کننده و تأمین کننده اصلی در سرزمین اصلی چین فعالیت داشته است.
    گروه ایمنی با قدرت و تجربه طولانی مدت همیشه در حال بهبود مدیریت عملکردی ، مهارت های منابع انسانی و برنامه های عملکردی خود برای لزوم نیازهای مختلف مشتری ، برنامه ها و هر درخواست دیگر است.
    محصولات و لوازم از طیف وسیعی از ارتش ، پلیس ، محصولات مختلف مربوط به ایمنی حرفه ای عمومی و خصوصی استفاده می کنند. عمدتا لباس نظامی ، تهویه مطبوع ، ، به طور کلی ، چکمه های نظامی ، برت ، کمربند نظامی ، بارانی و پانچو ، کوله پشتی ، پوشش تاکتیکی ، تور استتار ، ماسک گاز ، نشان ، نشان ، شمشیر تشریفاتی و بسیاری از لوازم دیگر در صورت درخواست.
    کارخانه ما شرکت تجهیزات ویژه سوژو جینینگ ، با مسئولیت محدود یک کارخانه حرفه ای برای انواع استتار و چادر نظامی است ، ما یک فرایند کامل برای تحقیق ، توسعه و تولید داریم. محصولات ما به بسیاری از کشورهای اروپا ، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا صادر شده است و از مشتریان خود اعتبار و جایزه خوبی کسب کرده اند.
    از زمان نصب ما در سال ۲۰۰۳ ، ما همیشه بر روی مدیریت و تحقیقات کالا تمرکز داشته ایم ، محصولات ما از شبکه استتار معمولی به یک سیستم تولید نسبی شامل مجموعه ای از محصولات استتار با عملکرد متفاوت و چادر نظامی توسعه یافته است. برخی از محصولات ما از قبل در صفحه اول داخلی و بین المللی وجود دارد.
    ما از طریق فناوری پیشرفته ، پاسخ سریع و همکاری خوب ، بازار گسترده ای را توسعه داده ایم و اعتماد مشتریان خود را جلب کرده ایم ، ما همیشه بر اصل شرکت خود اصرار داریم ، یعنی "کیفیت اولین است ، مشتری خدا است" ، ما با تلاش خستگی ناپذیر و استعمال الکل ، تمام تلاش خود را برای توسعه جامعه انجام خواهیم داد.
    از همکاری پیشرفته مهندسی / تجهیزات از داخل و خارج از کشور و همچنین ارائه خدمات تجاری پردازشی برای محصولات مشابه استقبال می کنیم.

    بستن
محصولات
CB20108 BDU
کلاه ایمنی CB10608
CB20217 M65
سگک کمربند CB40541 عمان
CB40366 OMAN BIG CAP BADGE
میز CB60202
بیل های تاشو CB10606
چراغ قوه CB50212
قمقمه آب CB10831
پتو CB10135
چادر CB10204
HAMMOCK CB10117
کیسه خواب CB10128
رنگ صورت CAMO CB11007
لباس استتار در جنگل
چاقو CB10723
ماسک گاز CB20
اسپری فلفل CB10619
دستبند CB10628
باتوم
سپر ضد شورش
جلیقه تاکتیکی CB11122
لباس ضد شورش CB10527
کلاه ضد شورش CB10535
درجه نظامی