ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xinglu Science and Technology Industrial Park, Luyang District, China ۲۳۰۰۸۸, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : کارخانه اصلی تولید را تغییر داد ، سرمایه ثبت شده ۲.۶ میلیون.یک کارخانه حرفه ای با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت انواع محصولات اکریلیک (پلکسی گلاس).کارخانه ما دارای ۶۸۶۹ مربع کارخانه و ۴۰۰ مربع دفتر با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۰ میلیون یوان است.آنچه بیش از ۱۰۶ کارمند وجود دارد ، از این تعداد ۲۰ نفر کادر فنی ، ۶۴ نفر کارگر اصلی تولید ، ۲۲ نفر فروشنده و غیره هستند.این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه اصلی تولید را تغییر داد ، سرمایه ثبت شده ۲.۶ میلیون.
    یک کارخانه حرفه ای با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت انواع محصولات اکریلیک (پلکسی گلاس).
    کارخانه ما دارای ۶۸۶۹ مربع کارخانه و ۴۰۰ مربع دفتر با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۰ میلیون یوان است.
    آنچه بیش از ۱۰۶ کارمند وجود دارد ، از این تعداد ۲۰ نفر کادر فنی ، ۶۴ نفر کارگر اصلی تولید ، ۲۲ نفر فروشنده و غیره هستند.
    این کارخانه تجهیزات و فناوری پیشرفته پردازش اکریلیک ، بهبود مستمر فناوری اکریلیک ، شکل پیشرفته ، مجسمه سازی سه بعدی کامپیوتر ، حکاکی لیزری ، برش لیزری ، برش ، کپی ، پیوند ، خم ، صیقلی ، صفحه ابریشم ، نقاشی ، مانند یک مجموعه کامل از تجهیزات و فناوری تولید حرفه ای.
    محصولات اکریلیک در داخل و خارج از کشور فروخته می شوند ، عمدتا به اروپا ، ژاپن ، هنگ کنگ ، آفریقای جنوبی صادر می شوند ، آنهویی تنها (پلکسی گلاس) شرکت بازیافت صادرات اکریلیک است.
    از سال ۱۹۹۹ ، کارخانه به جزئیات اهمیت زیادی می داد: "دقیق ، صادقانه و مبتکر". همه کارها با دقت انجام می شود ، به مشتریان صادقانه و معروف خدمات ارائه می شود.
    به عنوان بخش من مدیریت علمی و نمایندگان مخفی سیکو ، و همچنین احترام "همه برای مشتری ، همه خدمات به مشتریان" ، ایده ، اکثر مشتریان جدید و قدیمی اعتماد دارند. موفقیت طولانی مدت در نمایش تنباکو مختلف در آنهویی ، شاندونگ ، شانگشی و غیره ، همکاری با املاک و مستغلات ، تلفن های همراه سامسونگ و سایر شرکت های معروف داخلی و خارجی. بخشهای عملکردی فنی ، نیروی فنی قوی ، تجهیزات پیشرفته و امکانات کامل ، همکاری استراتژیک طولانی مدت بهترین انتخاب شما است!
    در سال ۲۰۰۸ ، بخشهای تجارت خارجی در شرکت ما تأسیس شد. در سال ۲۰۱۲ ، ۴۰٪ از سفارشات مربوط به سفارشات تجارت خارجی بوده است. در سال ۲۰۱۳ ، شرکت ما برای تحقیق و توسعه محصولات مختلف جدید ، بهبود روند تولید و سطح صنعت در این نمایشگاه شرکت می کند. پس از توسعه بازار چند جانبه ، ما با موفقیت از طریق گواهینامه آلمان ، همچنین ثبت رسمی علامت تجاری ملی ، متقاضیان را تصویب کردیم ، ثبت علامت تجاری و سایر گواهینامه های مربوطه را در سال ۲۰۱۴/۲۰۱۵ به دست آوردیم و اندازه گیاه اصلی را دو برابر کردیم ، ساخت ماشین آلات - و گسترش کارخانه ، در نمایشگاه های خارجی شرکت کرد و مشتریان لحیم کاری را به دست آورد.
    در سال ۲۰۱۶ صادرات ما به ۲ میلیون سهم بازار تک محصول افزایش یافت تا به ۸۰ درصد برسد. در همین حال ، ما یک دفتر بازرسی بین المللی حرفه ای فرانسه داریم که می تواند ما را در سطح بالاتری از بخش تجارت خارجی کمک کند.
    آنهویی نمایش شرکت با مسئولیت محدود فن آوری ، نوآوری محصولات به عنوان سرب ، تجزیه و تحلیل توسعه بازار.
    با روحیه تعهد به رضایت مشتری ، پس از چندین سال توسعه ، برای ایجاد یک تصویر تجاری خوب از شرکت ، محصولات لوازم جانبی صفحه نمایش اکریلیک ما به اکثر شهرهای خط مقدم تابش کرده اند ، بیشتر شرکت ها به عنوان تامین کننده ارزش گذاری شده اند !

    بستن