ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiao Wangjia Village, Yanghe Town, Jiaozhou, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : چینگدائو ، تاسیس شده در سال ۲۰۱۱ ، تولید کننده قابهای روکش دار برای کاربردهای مختلف است. خصوصاً در تولید کاغذهای بسته بندی مواد غذایی پیشرفته. به عنوان یک تولید کننده حرفه ای در زمینه بسته بندی کاغذهای غذایی ، از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد نامگذاری شد و سپس کارخانه را به نزدیک به بندرگاه و فرودگاه منتقل کرد. بنابراین ما تقریباً ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید بسته بندی مواد غذایی داریم.محصولات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو ، تاسیس شده در سال ۲۰۱۱ ، تولید کننده قابهای روکش دار برای کاربردهای مختلف است. خصوصاً در تولید کاغذهای بسته بندی مواد غذایی پیشرفته. به عنوان یک تولید کننده حرفه ای در زمینه بسته بندی کاغذهای غذایی ، از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد نامگذاری شد و سپس کارخانه را به نزدیک به بندرگاه و فرودگاه منتقل کرد. بنابراین ما تقریباً ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید بسته بندی مواد غذایی داریم.
    محصولات حاوی کاغذ فنجان ، کاغذ جعبه ناهار ، کاغذ بسته بندی همبرگر ، کاغذ استفاده پزشکی است. آنها به آسیای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای شمالی ، اروپا و خاورمیانه صادر می شوند.
    این همکاری طولانی مدت با و سایر شرکت های معروف ایجاد کرده است. این محصولات همچنین به آسیای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، استرالیا ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی و اتحادیه مرکزی اروپا صادر می شود. و محصولات را می توان به سطح مختلف تقسیم ، بنابراین می تواند نیازهای مختلف را برآورده کند.
    چینگدائو ، با نزدیک به ۱۰ سال تجربه و یک تیم تولیدی و خدماتی بسیار حرفه ای که می تواند کیفیت و قیمت خوبی ارائه دهد. در این شرایط ، او سود مضاعف می برد. برای ۱۰ سال توسعه ، اکنون یک کارخانه و دو شرکت بازرگانی بین المللی دارد. یکی در و دیگری در چینگدائو ، هر دو شهر ساحلی زیبایی هستند که دارای مزایای فوق العاده در حمل و نقل اقیانوس هستند. بنابراین ما قرار است همین جا منتظر شما بمانیم.
    از بازدید شما استقبال می شود

    بستن