ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۴th, Building ۱, No. ۲۵ Yuxiu Road, Zhuangshi Town, Zhenhai Disc. Ningbo, ۳۱۵۲۰۱, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت بین المللی ، تولید کننده قاب عکس حرفه ای است که کاملا متعلق به شرکت بین المللی ، . در ساخت قاب های مختلف چوبی ، جعبه چوبی ، اسباب بازی های چوبی و سایر تزیینات خانه تخصص دارند. ما ۱۵۰ کارگر داریم. بیشتر اقلام به مشتریان خارج از کشور صادر می شود.به منظور توسعه پروژه های جدید و کنترل هزینه ها ، سال گذشته کارخانه جدید دیگری را در راه اندازی کرد که محصول اصلی آن از مواد سازگار با محیط زی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بین المللی ، تولید کننده قاب عکس حرفه ای است که کاملا متعلق به شرکت بین المللی ، . در ساخت قاب های مختلف چوبی ، جعبه چوبی ، اسباب بازی های چوبی و سایر تزیینات خانه تخصص دارند. ما ۱۵۰ کارگر داریم. بیشتر اقلام به مشتریان خارج از کشور صادر می شود.
    به منظور توسعه پروژه های جدید و کنترل هزینه ها ، سال گذشته کارخانه جدید دیگری را در راه اندازی کرد که محصول اصلی آن از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. و همچنین تجدید نظر در کارخانه ، را نیز تصویب کرده است. و از سال ۲۰۱۲ ، ما در حال انتقال به دفتر جدید در هستیم تا با دانشگاه همکاری کنیم ، که زمان خوبی برای آینده ما است.
    ما با سالها تجربه و پشتیبانی از آموزش مردم خود ، تیمی حرفه ای و سخت کوش را در اختیار داریم تا بتوانیم محصولات جدید خود را برای همه مشتریان خود توسعه و طراحی کنیم. تیم فروش جوان و آموزشی ما همچنین ارتباط خوبی دارند و بهترین خدمات را با مشتریان خود ارائه می دهند. ما همیشه تلاش می کنیم در این زمینه رتبه برتر خود را کسب کنیم.
    تیم استاندارد و نوآورانه فوق العاده کیفیت ما رشد و شهرت ما را در صنعت دکور ، آسیا و بین المللی قانونی کرده است. هدف ما تولید مداوم یک محصول با کیفیت ، با قیمت رقابتی ، با طیف گسترده ای از گزینه ها و تحویل به موقع برای تأمین خواسته های تجارت شماست.
    ما یک شرکت صداقت هستیم که به طور مداوم قول خود را به مشتریان پیاده می کنیم.
    اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، لطفاً از وب سایت ما دیدن کنید.

    بستن
محصولات
627650A
627650
627648
627647
631439C
631440A
631441
631435A
631443A
640290
654063
654055