ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۵-۱۲۸, Xingnong Building, No. ۱۰ Gangdong Road, Free Trade Zone, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای برای تجارت است. در سال ۲۰۱۲ تولید می شود. عمده در برس مو ، قالب سیلیکون پخت و پز ، محصولات خانگی ، شستشوی ماشین ، لوازم شخصی / شخصی ، پزشکی / محافظت از وسایل یکبار مصرف ، لوازم التحریر و غیره.ما کالاهای خود را به سراسر جهان صادر می کنیم ، کیفیت عرضه و قیمت مطلوبی را ارائه می دهیم. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد. ما به عنوان اصل "ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای برای تجارت است. در سال ۲۰۱۲ تولید می شود. عمده در برس مو ، قالب سیلیکون پخت و پز ، محصولات خانگی ، شستشوی ماشین ، لوازم شخصی / شخصی ، پزشکی / محافظت از وسایل یکبار مصرف ، لوازم التحریر و غیره.
    ما کالاهای خود را به سراسر جهان صادر می کنیم ، کیفیت عرضه و قیمت مطلوبی را ارائه می دهیم. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد. ما به عنوان اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای ملاقات با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.
    پلاستیکی که ما استفاده می کنیم می تواند از عبور کند و مواد سیلیکونی را می توانیم با استاندارد های مختلف تولید کنیم ، برای بازار ایالات متحده می توانیم را منتقل کنیم ، برای بازار اروپا می توانیم را برای کیفیت بالاتر عبور دهیم ، در حالی که فرانسه می توانیم را تصویب کنیم.
    ما تاکنون عملکرد خوبی کسب کرده ایم ، صادقانه از تجار خارج از کشور استقبال می کنیم تا در یک همکاری طولانی مدت برای ایجاد یک فردای زیبا ایجاد کنند!

    بستن
محصولات
برس رنگی WLTB001T
برس ماشین لاستیک WLCB020
برس چرخ ماشین WLCB009
مانتو ایزوله با کاف الاستیک WPDP002
5 عدد برس مو با سنجاق های نازک
ست برس مو FRIENDS SET-3