ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tsingshan Industrial Zone, Lin'an, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای مواد بامبو در چین است. محصولات اصلی ما تخته سه لا بامبو ، روکش بامبو ، تاپس بامبو ، تیرچه بامبو ، کالاهای خانگی بامبو ، اقلام هدیه بامبو ، لوازم جانبی بامبو و مواد بامبو متحد است کارخانه ما به راحتی در شهر زیبای هانگژو ، مرکز استان ژجیانگ واقع شده است.با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت نساجی جوان بامبو ، ذن بامبو پیشگام بسیاری از تکنیک های تولید بامبو و مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای مواد بامبو در چین است. محصولات اصلی ما تخته سه لا بامبو ، روکش بامبو ، تاپس بامبو ، تیرچه بامبو ، کالاهای خانگی بامبو ، اقلام هدیه بامبو ، لوازم جانبی بامبو و مواد بامبو متحد است کارخانه ما به راحتی در شهر زیبای هانگژو ، مرکز استان ژجیانگ واقع شده است.
    با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت نساجی جوان بامبو ، ذن بامبو پیشگام بسیاری از تکنیک های تولید بامبو و محصولات جدید بامبو است. به دلیل تمرکز بر تعالی فنی ، پایداری و توسعه راه حل های نوآورانه و ترند در بامبو ، به عنوان بهترین تولید کننده بامبو در چین شناخته شده است. تیم حرفه ای ما قادر است محصولات بامبو با کیفیت بالا را با زمان کوتاه هدایت به شما ارائه دهد.
    ما به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای بامبو در چین که در حال رشد است ، خوشحالیم که برای ایجاد فرصتهای بیشتر تجارت بامبو با شما یک حساب باز می کنیم. ما از شما به گرمی استقبال می کنیم که از کارخانه های ما بازدید کنید و یک رابطه تجاری طولانی مدت با ما در خط بامبو برقرار کنید.

    بستن
محصولات
کربن دار افقی
طبیعی افقی
کربنیزه عمودی
عمودی طبیعی
پانل های بامبو
روکش بامبو
کاهنده-BB03
Stair Nosing - BB01
T-mould - BB07
Quarter Round -05