ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۶۰۲, No. ۱۷ Hai Lin Road, Haicang District, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : چین واقع شده است. ما سالهاست که در خط تولید و فروش کالاهای چرمی هستیم.ما با یک تیم فروش شایسته و کارخانه خوب اداره می شویم که ما را قادر می سازد کیفیت و خدمات در کلاس جهانی ارائه دهیم. خدمات استقبال می شود.طیف وسیعی از محصولات ما شامل پوشه کنفرانس تجاری ، پوشه پرونده تبلیغاتی ، نمونه کارهای چرمی ، پوشه های فاکتور ، پوشه های لوازم جانبی ، جلد پد ها ، چرم های چرمی ، جلد دفترچه یادداشت ، نو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چین واقع شده است. ما سالهاست که در خط تولید و فروش کالاهای چرمی هستیم.
    ما با یک تیم فروش شایسته و کارخانه خوب اداره می شویم که ما را قادر می سازد کیفیت و خدمات در کلاس جهانی ارائه دهیم. خدمات استقبال می شود.
    طیف وسیعی از محصولات ما شامل پوشه کنفرانس تجاری ، پوشه پرونده تبلیغاتی ، نمونه کارهای چرمی ، پوشه های فاکتور ، پوشه های لوازم جانبی ، جلد پد ها ، چرم های چرمی ، جلد دفترچه یادداشت ، نوت بوک چرمی ، پوشه های کار ، دارندگان کارت ، مجموعه چرم ، لوازم چرم هتل و بیشتر.
    محصولات به طور مداوم به اروپا ، استرالیا ، امریکا ، جنوب شرقی آسیا ، آفریقای جنوبی و مناطق شرقی صادر می شوند و از کیفیت و خدمات از شهرت خوبی برخوردار هستیم ما به ویژه در مقررات پروژه برای ارتقا تجارت مهارت داریم.
    سیاست نمونه:
    نمونه را می توان برای بررسی کیفیت تنظیم کرد ، اما برای اولین بار همکاری هزینه دریافت می شود. اگر مقدار سفارش به برسد ، هزینه نمونه قابل استرداد است.
    تضمین کیفیت
    مواد مورد استفاده سازگار با محیط زیست است و از مقررات استفاده می کند. بخش کنترل کیفیت به خوبی تنظیم شده است تا روشهای دقیق و علمی کنترل کیفیت را در کل فرآیند تولید اجرا کند.
    با کیفیت برتر ، قیمت های رقابتی و خدمات کامل قبل و بعد از فروش ، ما صمیمانه امیدواریم که با مشتریان در سراسر جهان همکاری کنیم. اگر به هر یک از موارد ما علاقه مند هستید ، لطفا با مکاتبات دقیق خود با ما تماس بگیرید.

    بستن