ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۴۳۹-۴۴۰, C-۱, Green Window, No. ۴ Lvdu Road, Yuhua, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت شرکت صنایع دنده ای با مسئولیت محدود در سال ۲۰۱۰ توسط یک تیم عالی تاسیس شد که بیش از ۱۵ سال تجربه در تولید و صادرات چاقو دارد. با اشتیاق کامل به صنعت چاقو ، ما سخت تلاش کرده ایم تا محصولات و خدمات با کیفیت را به شرکای سراسر جهان ارائه دهیم.بخش تحقیق و توسعه ما ، شامل تیم های طراحی و مهندسی ، بیش از ۲۰۰ پروژه در سال توسعه می دهند که بیشتر آنها توسط مشتریان به عنوان محصولات انحصاری برا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شرکت صنایع دنده ای با مسئولیت محدود در سال ۲۰۱۰ توسط یک تیم عالی تاسیس شد که بیش از ۱۵ سال تجربه در تولید و صادرات چاقو دارد. با اشتیاق کامل به صنعت چاقو ، ما سخت تلاش کرده ایم تا محصولات و خدمات با کیفیت را به شرکای سراسر جهان ارائه دهیم.
    بخش تحقیق و توسعه ما ، شامل تیم های طراحی و مهندسی ، بیش از ۲۰۰ پروژه در سال توسعه می دهند که بیشتر آنها توسط مشتریان به عنوان محصولات انحصاری برای فروش انتخاب شده اند. ترکیب ما از استعداد عالی طراحی و هوش بازار همیشه به مشتریان در بهینه سازی طراحی کمک کرده و کمک خواهد کرد.
    ما حدود ۱۰۰ کارگر ساخت چاقو تاشو و خنجر مخصوص خود داریم. و همچنین ما با بیش از ۱۰۰ تولید کننده که محصولات برخی مارک های معروف در جهان مانند بوکر ، براون ، باک ، و غیره را تولید می کنند ، روابط تجاری بسیار نزدیک نیز برقرار کردیم. صرف نظر از قیمت و ساخت ، این کارمندان با ارائه قیمت های مناسب و کنترل دقیق کیفیت برای مشتریان ، پشتیبانی زیادی از ما کرده اند.
    محصولات ما نه تنها شامل پوشه های سریالی تاکتیکی در فضای باز ، خنجر یا کمک ، بلکه شامل شمشیرهای بقا و فانتزی یا سامورایی نیز می باشد. ما به طیف گسترده ای از محصولاتی که به مشتریان ارائه می دهیم افتخار می کنیم. علاوه بر این محصولات ، ما همچنین می توانیم اقلام را با توجه به نیاز مشتری تولید کنیم. در همین حال ، همکاری نزدیک با تولیدکنندگان دستچین شده و شرکت های حقوقی برتر ما را قادر می سازد تا از طرح صاحبان آن محافظت و ثبت اختراع کنیم.
    بخش فروش ، طراحی و بازاریابی ما در شهر نانجینگ ، جیانگ سو ، چین واقع شده است. این تیم ها محصولات جدید و پر فروش را برای توصیه به مشتریان ، برقراری ارتباط موثر با هر طرف ، کار بر روی سفارشات ، خدمات به مشتری و غیره تهیه می کنند.
    بخش تحقیق و توسعه و کیفیت در شهر یانجیانگ ، گوانگدونگ ، چین است. این تیم ها دائماً در حال بررسی کیفیت نمونه های نمونه اولیه ، نمونه های ماشینکاری و تولید با حجم بالا و همچنین بهبود طراحی محصولات ما هستند. آنها می توانند از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کرده و اطمینان حاصل کنند که کلیه کالاهای حمل شده نقص عملکردی ندارند.
    ما در نه تنها قادر به ارائه خدمات برتر و سریع به مشتری با محصولات با کیفیت بالا هستیم بلکه قادر به ارائه رقابتی ترین قیمت به مشتریان نیز هستیم.
    روحیه شرکت ما به نام است: - جهت ، روند ، پیروزی.
    وب سایت رایانه شخصی: . داوگر کام ، وب سایت موبایل: بیا

    بستن