ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷-۱۰/F, Galaxy Tower, ۳۵changchun Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۱۹۸۶ ، اولین شرکت صادراتی دسته ای در نینگبو است. پس از دهه ها توسعه ، گروه تجاری ما به صادرات ، واردات و ساخت گسترش یافته است. ما همچنین یک شرکت بازرگانی متخصص داریم که برای تولید و کارخانه خود کار می کنیم.شرکت ما برای سالهای متوالی از زمان تأسیس در بین "۵۰۰ شرکت بزرگ واردات و صادرات چین" و "شرکتهای مهم صادراتی نینگبو" رتبه بندی شده است. علامت تجاری همچنین بعنوان "مارک م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۱۹۸۶ ، اولین شرکت صادراتی دسته ای در نینگبو است. پس از دهه ها توسعه ، گروه تجاری ما به صادرات ، واردات و ساخت گسترش یافته است. ما همچنین یک شرکت بازرگانی متخصص داریم که برای تولید و کارخانه خود کار می کنیم.
    شرکت ما برای سالهای متوالی از زمان تأسیس در بین "۵۰۰ شرکت بزرگ واردات و صادرات چین" و "شرکتهای مهم صادراتی نینگبو" رتبه بندی شده است. علامت تجاری همچنین بعنوان "مارک معروف صادرات " ۲۰۰۸-۲۰۱۳ و "مارک معروف صادرات " انتخاب شده است ، کل ارز خارجی خریداری شده توسط شرکت ما ۱۱۵ ، ۴۷۰ ، ۰۰۰ دلار - شامل ۱۰۱ ، ۳۰۰ دلار است ، ۰۰۰ برای صادرات و ۱۴ ، ۱۷۰ ، ۰۰۰ دلار برای واردات. شرکت ما به عنوان مورد تقدیر قرار گرفت.
    محصولات در فضای باز یکی از پروژه های اصلی ما است ، ما همیشه به تولید محصولات ادامه می دهیم ، زیرا محصولات نسبی زیادی در سری فضای باز وجود دارد ، اکنون شرکت ما چادر کمپینگ ، کیسه خواب ، تشک بادی ، تشک کمپینگ ، صندلی تاشو ، کمپینگ ارائه می دهد سبک و همینطور ادامه دهید. و به منظور بهبود ، شرکت ما سرمایه گذاری کرده است تا یک کارخانه جدید برای تولید محصولات در فضای باز در سال ۲۰۱۰ تاسیس کند.
    "کیفیت اول ، مشتری برتر" ، این اصل شرکت ما است ، ما به گرمی از مشتریان استقبال می کنیم تا برای جزئیات بیشتر و همکاری تجاری با ما تماس بگیرند.

    بستن
محصولات
چادر کمپینگ ETA01102
چادر ساحلی ETA03103
چادر کودکان