ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹ Jiuzhoujiang Experiment Economic Development Zone Lianjiang City, Zhanjiang, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگدونگ شرکت لوازم الکتریکی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است ، که در منطقه توسعه اقتصادی ، "زادگاه اجاق گاز برنج چین" واقع شده است. مساحت با بیش از ۶۰ کارمند بیش از ۱۰۸۰۰ متر مربع مساحت دارد.در مدت زمان طولانی ، محصولات نوآورانه و واجد شرایطی برای خانوارها ، غذاخوری ها ، اتاق ناهارخوری ارائه داده ایم. محصولات در حال توسعه متنوع سازی ، مقیاس سازی و سیستم سازی بوده اند ، محصو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ شرکت لوازم الکتریکی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است ، که در منطقه توسعه اقتصادی ، "زادگاه اجاق گاز برنج چین" واقع شده است. مساحت با بیش از ۶۰ کارمند بیش از ۱۰۸۰۰ متر مربع مساحت دارد.
    در مدت زمان طولانی ، محصولات نوآورانه و واجد شرایطی برای خانوارها ، غذاخوری ها ، اتاق ناهارخوری ارائه داده ایم. محصولات در حال توسعه متنوع سازی ، مقیاس سازی و سیستم سازی بوده اند ، محصولات اصلی ما شامل اجاق گاز برنج نوع طبل ، اجاق گاز برنج لوکس ، اجاق گاز مینی برنج ، در سال ۲۰۱۸ ، ما یک فن آوری جدید برای تولید دستگاه تزریق پلاستیک برای حل مشکلات فوق العاده اندازه بزرگ پارتیشن پلاستیکی - همه اجاق های برقی برقی دارای گواهینامه (چین) هستند. ما مشتاقانه مشتاق فروش و خدمات به مشتریان هستیم که به طور سرگرم کننده در بازارهای داخلی گشت و گذار می کنند. محصولات ما به آسیای شرقی ، هنگ کنگ ، تایوان ، ایالات متحده آمریکا ، آفریقا ، آمریکای جنوبی و غیره فروخته شده است. با توسعه این سالها ، برند خود را تاسیس کرده ایم. همچنین ، ما تجربه پیشرفته مدیریت ، نوآوری و عملی را برای تشکیل الگویی از مدیریت کارآمد و بی نقص و همچنین تولید مدرن ، فرا گرفتیم.
    ما همچنان خدمات بهتری را به جامعه ارائه می دهیم.
    در جستجوی و استفاده از فن آوری ها و کیفیت های جدید ، ما روحیه صداقت ، توسعه ، کیفیت ، پیشرفت و نوآوری خود را حفظ می کنیم تا فرهنگ خود را ایجاد کنیم. این فرد گرا ، سخت کوش ، دارای برتری و مبتکر است.
    ما آماده همکاری با شما و ایجاد یک فردا درخشان هستیم.

    بستن
محصولات
0301D
0301J
0302D
XS10D
XS10-B
XS10
SN01D
DZ01D
DZ01