ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۲۸, Huanghe Road, Dongying City, Dongying, Shandong, China
  • درباره ما : (شرکت بین المللی ، محدود) خوش آمدید. ما انواع مصالح ساختمانی و محصولات تزئینی را برای ساختمان ، هتل ، خانه ، خیابان ، باغ ارائه می دهیم. و غیره مانند محصولات بامبو ، محصولات چوبی ، محصولات سنگ طبیعی ، محصولات سنگ مصنوعی ، محصولات مانند باغ و محصولات فوق العاده با کیفیت برای لذت شما. ما در ارائه خدمات به مشتری شخصی خود در مورد پروژه ها ، ساخت و سازها و تریم های شما تخصص داریم ، ما خوشحال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    (شرکت بین المللی ، محدود) خوش آمدید. ما انواع مصالح ساختمانی و محصولات تزئینی را برای ساختمان ، هتل ، خانه ، خیابان ، باغ ارائه می دهیم. و غیره مانند محصولات بامبو ، محصولات چوبی ، محصولات سنگ طبیعی ، محصولات سنگ مصنوعی ، محصولات مانند باغ و محصولات فوق العاده با کیفیت برای لذت شما. ما در ارائه خدمات به مشتری شخصی خود در مورد پروژه ها ، ساخت و سازها و تریم های شما تخصص داریم ، ما خوشحال هستیم که در مورد هر پروژه و ترامیکی که می توانید روی آنها کار کنید یا با آنها فکر کنید در مورد محصولات ما مکاتبه و اطلاع می دهیم. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با انجام پروژه ها و سفارشات خود بهترین نتیجه را به شما بدهیم. در هر زمان که می توانید آزادانه با ما تماس بگیرید. ما هزینه حمل و نقل را برای هر سفارش محاسبه می کنیم تا بهترین نرخ را به شما ارائه دهیم.
    ما کارخانه ها و شرکت های حرفه ای بسیاری در اینجا در چین داریم. بسته به پروژه و سفارشات شما ، ما می توانیم در مورد اقلام و محصولات توصیه هایی را ارائه دهیم. اکنون محصولات خود را به آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، اروپای شرقی ، اروپای غربی ، آفریقا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ارسال می کند. و غیره. مشتریان ما از واردکنندگان ، سازندگان ، باغبانان تا عمده فروشان از سراسر جهان را شامل می شوند.
    محصولات ما به شدت مورد استفاده قرار می گیرند زیرا محصولات ما بسیار مربوط به زندگی است. آنها هر گوشه ای از زندگی مدرن ، داخل و خارج ، پارک باغ ، خیابان را آب گرفتند. ما امیدواریم که بتوانیم ایده هایی در مورد نحوه ورود این محصولات به زندگی شما ارائه دهیم. لطفاً نگاهی به سایت ما بیندازید تا نگاهی بیندازید. ما معتقدیم شما می توانید محصولات مورد نیاز خانه ، باغ ، ساختمان ، ساخت و ساز و پروژه خود را پیدا کنید.
    ما صمیمانه منتظر برقراری ارتباط تجاری موفق با مشتریان بیشتری هستیم و از شما استقبال می کنیم که برای همکاری بر اساس منافع متقابل برای آینده ای روشن تر و موفق تر ، با ما تماس بگیرید.
    در زیر محصولات اصلی ما وجود دارد:
    پانل / تخته / تخته بامبو برای کف ، مبلمان ، میز ، تخته برش. و غیره.
    کفپوش جامد بامبو
    پارچه بافته شده بامبو رشته ای
    چوب / چوب / چوب بامبو
    حصار / لبه بامبو
    کابینت آشپزخانه
    پوچی
    در، درب
    محصول گرانیت: لبه ، مکعب ، کاشی ، پیشخوان ، سنگفرش. و غیره.
    محصولات مرمر: آشپزخانه ، کاشی ، لگن ، مدالیون جت آب.
    محصولات سنگ مصنوعی: میز کوارتز ، کاشی ، محصولات سنگی میکرو متبلور.

    بستن