ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dashan Village, Nijiangkou Town, Heshan District, Yiyang City, Hunan Province, China
  • درباره ما : با مناظر زیبا و آب و هوای دلپذیر در شهر (هونان) واقع شده است ، مساحت ۵ ، ۴۸۰ متر مربع و بیش از ۱۰۸ کارمند دارد.اکنون ما به یک شرکت حرفه ای محصولات بامبو تبدیل شده ایم که نوآوری و تولید محصولات با کیفیت عالی بامبو را ادغام می کند. ما تجهیزات پیشرفته تولید ، سیستم های مدیریت کامل و کارکنان واجد شرایط داریم. علاوه بر این ، شرکت ما گواهینامه را به دست آورده است.محصولات بامبو از بامبو عالی سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مناظر زیبا و آب و هوای دلپذیر در شهر (هونان) واقع شده است ، مساحت ۵ ، ۴۸۰ متر مربع و بیش از ۱۰۸ کارمند دارد.
    اکنون ما به یک شرکت حرفه ای محصولات بامبو تبدیل شده ایم که نوآوری و تولید محصولات با کیفیت عالی بامبو را ادغام می کند. ما تجهیزات پیشرفته تولید ، سیستم های مدیریت کامل و کارکنان واجد شرایط داریم. علاوه بر این ، شرکت ما گواهینامه را به دست آورده است.
    محصولات بامبو از بامبو عالی ساخته شده اند. مواد اولیه از ییانگ است که به "مروارید دریاچه دونگ تینگ" و پایگاه معروف تولید بامبو در چین معروف است. شرکت ما یک شرکت جدید با اندازه متوسط ​​است و از منابع محلی تولید چوب های بامبو ، سیخ بامبو ، بالش بامبو و غیره استفاده کامل می کند. محصولات اصلی در بازارهای داخلی و خارج از کشور بسیار قابل فروش است. با اصل "برابری و منافع متقابل" ، ما ارتباط تجاری خوبی با مشتریان بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده ، کره جنوبی ، روسیه ، ژاپن ، تایلند و غیره برقرار کرده ایم.
    به منظور پاسخگویی به کلیه درخواستهای مشتریان ، ما با شجاعت از قوانین پیشگامانه ، همکاری صادقانه ، کیفیت ، فناوری بالا ، قیمت پایین و خدمات خوب پیروی می کنیم. شعار ما "جستجوی بقا از طریق کیفیت برای توسعه از طریق اعتبار" است. ما صمیمانه امیدواریم که با محصولات با کیفیت بالاتر و خدمات بهتر با هر مشتری همکاری کنیم و امیدواریم که در کنار همه دوستان از خانه و خارج از کشور یک توسعه کامل و صبح خوب را بدست آوریم.

    بستن
محصولات
بخارپز بامبو
بخارپز 10 اینچی بامبو
نی بامبو
چاپستیک سوشی
چاپستیک بامبو کربنیزه شده با هر دو سر
نی بامبو
نی قابل استفاده مجدد نی بامبو
نی بامبو نی نوشیدنی
سیخ کوکتل
بخارپز بامبو
چاپستیک بامبو ریکیو کربنیزه
چاپستیک بامبو Genroku کربنیزه